19-11-2016 14:00
Czy jeśli już mam kartę Visa NFC zakodowaną na SIM od Orange a ING wycofał kartę z oferty 14.11.2016 to znaczy, że lada dzień przestanie działać? Czy jeśli moja karta jest ważna do lutego 2018 to się automatycznie przedłuży w 2018 roku czy przestanie działać w lutym 2018?
Cenię sobię tą Visa NFC/SIM bo będąc w rejonie gdzie nie ma zasięgu internetu nie musiałem się martwić o to aby co kilka transakcji łączyć się z internetem jak to jest niestety w przypadku Android Pay (NFC/HCE).
19-11-2016 17:54
Będziesz mógł używać karty Visa NFC do końca daty jej ważności. Nie będziemy jej jednak odnawiać po tym terminie.
23-11-2016 16:30 | Edytowano: 23-11-2016 16:39
@IwonaP Piszecie, ze chcecie wprowadzić ciekawsze rozwiązanie niż HCE. Ciekawe jest to, ze jeszcze na rynku nie pokazało sie nic bardziej bezpiecznego niż tokenizacja HCE
23-11-2016 16:58
Napisaliśmy, że to właśnie HCE będziemy wprowadzać
23-11-2016 17:45
@AgnieszkaBin A tak z ciekawości, to w jaki sposób chcecie wprowadzić HCE offline jak to jest w innych bankach, bo z tego co sie orientuje, aplikajcja Moje ING działa tylko online, przez co trochę jej nie ogarniacie i nie możecie jej przyśpieszyć?
23-11-2016 21:12
@Tomecki będziesz mógł wykonać do 10 płatności HCE offline. Za każdym razem jak połączysz się ponownie z Internetem płatności zostaną przesłane do banku.
pozdrawiam,
Natalia
23-11-2016 22:02
@NataliaJ To jeszcze jedno pytanko. Czy nie będę musiał wchodzić do aplikaji, żeby wykonać płatność? Bo sama wiesz jak to na razie z nią jest, że ładuje się przysłowiowe wieki W Android Pay jest to super rozwiązane, że wystarczy tylko ekran wybudzić.
29-11-2016 09:37
@Tomecki Z jednej strony w grudniu planujemy wprowadzić poprawki wydajnościowe, które bardzo przyśpieszą działanie aplikacji. Z drugiej strony w bardzo podobny sposób będziesz mógł płacić HCE (czyli bez wchodzenia do apki
07-01-2017 16:25
O wsparciu dla Windows Phone raczej nie ma co marzyć?
08-01-2017 21:12
HCE będzie dostępne dla urządzeń z systemem Android.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |