Odpowiedz

BLOKADA NA RACHUNKU

JAK MAM BLOKADE NA RACHUNKU PO DOKONANIU PRZELEWU KATKĄ PŁATNICZĄ TO OZNACZA ZE PRZELEW NIE ZOSTAŁ JESZCZE DOKONANY I OSOBA NIE DOSTAŁA JESZCZE KWOTY Z PRZELEWU ?

Odpowiedz
0 Lajków
KETABAN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-11-2015
Wiadomość 1 z 15 (78 631 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Doszło. Tylko, że jak płacisz przez Internet Kartą albo nawet w sklepie zbliżeniowo, to te transakcje pojawiają się w Blokadach w oczekiwaniu na rozliczenie transakcji.
Odpowiedz
0 Lajków
franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 2 z 15 (78 596 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Witam, podczepię się pod obecną kwestię: jak długo się czeka na rozliczenie takiej transakcji? Z góry dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
matii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
13-07-2016
Wiadomość 3 z 15 (73 858 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Dodam jeszcze, że wykonując transakcję kartą przez internet nie byłem w stanie kupić danego produktu, ale w historii pisze 'blokada' i potrąciło mi kwotę zakupu. Czy to normalne?
matii
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
13-07-2016
Wiadomość 4 z 15 (73 854 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym, poprzez Internet lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. Blokada jest zakładana maksymalnie do 11 dni od dokonania transakcji. Dopiero, gdy otrzymamy jej rozliczenie blokada jest zdjęta, a transakcja jest udostępniona w historii rachunku. W przypadku braku zrealizowanej transakcji, pieniądze zwrócimy na rachunek.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 5 z 15 (73 759 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czyli pieniądze dojdą na konto gdzie zapłaciłem po zdjęciu blokady? Bo nie mogę przedłużyć subskrybcji przez nią.

Odpowiedz
0 Lajków
Weexu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-04-2020
Wiadomość 6 z 15 (52 073 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Jeżeli płatność była wykonana poprawnie to na swoim koncie widzisz blokadę na tę płatność. Jak tylko usługodawca potwierdzi nam, że taka płatność była wykonana poprawnie to zdejmujemy tę blokadę, a płatność księgujemy. Jeżeli nie jesteś pewien, czy wszystko wykonałeś poprawnie, to prosimy napisz do nas w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 7 z 15 (51 986 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Mam pytanie zapłaciłam przed chwilą kartą na stacji benzynowej. Potrzebuję potwierdzenia płatności,ale kwota, którą wydałam jest zablokowana. Transakcji przebiegła pomyślnie, więc skąd ta blokada?

Odpowiedz
0 Lajków
Karola123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-12-2020
Wiadomość 8 z 15 (43 812 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

@Karola123 Rozliczenie transakcji zawsze wygląda tak, że najpierw zakładana jest blokada pod daną transakcję, a dopiero, gdy dostaniemy rozliczenie transakcji księgujemy ją na koncie. Po zaksięgowaniu transakcji można pobrać potwierdzenie. Zazwyczaj trwa to 1-3 dni. Gdy nie dostaniemy potwierdzenia po 8 dniach roboczych licząc od dnia następnego po nałożeniu blokady, to ściągamy blokadę automatycznie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 9 z 15 (43 711 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Nie prawda że zawsze tak to wygląda, w mbanku transakcje kartą są od razu widoczne w historii, można pobrać zaraz po wykonaniu operacji potwierdzenie transakcji. ING jest po prostu wbrew pozorom strasznie zacofanym bankiem. 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam7419
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
03-01-2021
Wiadomość 10 z 15 (43 380 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy