Odpowiedz

jak wypłacić niepełną kwotę EUR ?

Chciałbym zapytać was czy wiecie może wiecie coś o wypłatach obcej waluty w oddziale banku ing. Sprawa wygląda tak , mam na koncie około 94 euro , które zostały mi po ostatniej transakcji . Chcąc wypłacić pieniądze w bankomacie euro wyskoczyła informacja , że w bankomacie można wypłacać tylko nominały 50-100 . Nie chcę przewalutowywać tej kwoty na konto w PLN bo kurs jest bardzo niekorzystny , chciałbym wyjąć całą sumę z mojego konta bo jest mi bardzo potrzebna . Za przelew walutowy do kantorów internetowych itp woła mi 40 zł więc też mi się to nie opłaca . Moje pytanie , czy w banku istnieje możliwość wypłaty takiej kwoty w Euro ? poradźcie , co robić ? Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
monker
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (10 402 wyświetleń)

Re: jak wypłacić niepełną kwotę EUR ?

W oddziale banku możemy Ci wypłacić wielokrotności 5 EUR. Jeżeli posiadasz gotówkę również na koncie w PLN to możesz w Twojej sytuacji w oddziale banku poprosić o wypłatę 95 EUR. Brakującą jednostkę waluty EUR pobierzemy wtedy z Twojego konta złotówkowego. Możesz również skorzystać z naszego kantora walutowego dostępnego w Moim ING w zakładce Usługi i narzędzia > Kantor. Kursy dostępne w kantorze są korzystniejsze niż te, które są standardowo dostępne na stronie internetowej. Przelewy w kantorze internetowym są wykonywane na bieżąco w dni robocze i soboty w godzinach 8-20. Jeżeli przelew zlecisz później lub w niedzielę i święta to przewalutowanie wykonamy dla Ciebie w kolejnym dniu roboczym po kursie, który zatwierdziłeś podczas wykonywania przewalutowania. Jeżeli zdecydujesz się na wypłatę waluty w oddziale to jedna taka wypłata w miesiącu rozliczeniowym (od 29 dni miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego) jest bezpłatna, a kolejne kosztować będą po 9 zł. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 331 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy