05-02-2019 10:47
Witam poprostu rece opadaja czlowiek zarabia ciezko pieniadze przychodzi by wplacic je na konto bo trzeba zaplacic rachunki i co wplatomat ci kradne kase nie rejestruje tranzakcji i na koncie nie ma pieniadzy dzwoniac na infolinie pani przyjmuje zgloszenie i co trzeba czekac sytuacja miala miejsce 1.01.2019 dzis mamy juz wtorek na czacie dowiaduje sie ze bankomat byl z firmy planet cash i tzreba czekac az laskawie oni przyjma zgloszenie i tu sa schody bo mnie juz krew zalewa bo nie chodzi o kwote 10zl a 4700zl nie mam zadnej pewnosvi ze pieniadze do mnie wroca a sa mi bardzo potrzebne tylko co kogo to interesuje wazne ze raty jak sie kredyt wezmie musza byc na czas !!! Czysta parodia i zlodziejstwo sprawa nadaje sie do telewizji bo widze ze takich jak ja jest wielu .... pytam kto przez ten czas oczekiwania da mi na zycie ? Kto nakarmi dziecko ? Po hu*** robicie urzadzenia ktore zawodza ? By krasc ?
05-02-2019 11:14 | Edytowano: 05-02-2019 11:14
Przykro mi, że znalazłeś się w takiej sytuacji
Reagujemy na każde zgłoszenie odnośnie naszych urządzeń.
Gdy kontaktowałeś się z nami na czacie - otrzymałeś numer reklamacji?
Czy mógłbyś mi go podać? Postaram się to dla Ciebie wyjaśnić.
05-02-2019 11:25
Tak numer otrzymalem juz w piatek i tylko mam czekac 000640/022019
05-02-2019 12:18 | Edytowano: 05-02-2019 12:20
Dziękuję, że odpisałeś
Przekazałam informacje do odpowiedniego zespołu - zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Proszę, oczekuj na naszą odpowiedź.
05-02-2019 18:17
I pienizki wpłynęły na konto za co dziekuje bo zostaly uznane warunkowo do wyjasnienia mam jednak nadzieje ze wszystko bedzie w pozadku i slicznie dziekuje za przyspieszenie sprawy i naprawde zrobcie cos z tymi wplatomatami bo juz teraz wiem ze wiecej z niego nie skorzystam wole wplacic pieniadze na poczcie lub w okienku w banku by wiecej taka sytuacja nie miala miejsca bo jest to nie komfortowe i dla banku a tym bardziej dla poszkodowanego
05-02-2019 18:42
Dziękujemy za wszystkie informacje. Urządzenia ulegają awariom, jednak dokładamy wszelkich starań, aby zdarzało się to jak najrzadziej. Nasz serwis sprawdzi urządzenie, z którego korzystałeś.
27-10-2019 06:21
28-10-2019 07:17 | Edytowano: 28-10-2019 07:18
Wpłaty w naszych wpłatomatach księgujemy do 20:00, od poniedziałku do piątku. Jeśli wpłacisz pieniądze, po tej godzinie lub w dniu ustawowo wolnym, pieniądze na koncie udostępnimy od razu, zaksięgujemy je w najbliższym dniu roboczym. Oznacza to, że będziesz mógł z nich korzystać, natomiast w historii zobaczysz wpłatę kolejnego dnia roboczego. W przypadku, gdy wpłacasz pieniądze we wpłatomacie Planet Cash, z naszym logo, pieniądze mogą pojawić się na koncie w ciągu 24 godzin. Jeśli miała miejsce sytuacja, że nie udostępniliśmy Twoich pieniędzy od razu - przepraszam Cię za nią. Warto zgłaszać nam kłopoty z urządzeniem w danej lokalizacji. Dzięki temu możemy działać od razu, wysyłając tam odpowiedni zespół.
12-01-2020 14:12
12-01-2020 14:16
@Kempes86 skontaktuj się z nami na naszej infolinii pod numerem 323570069 - sprawdzimy sytuacje na koncie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |