Odpowiedz

Wpłatomat

Wpłatomat w Gliwicach na ul. Zybrzyckiego, obecnie ul. Cichociemnych, zabrał mi 2600 zł, po czym się zawiesił, jutro wyjeżdżam na wakacje na które te pieniądze były przeznaczone.... Porażka, termin realizacji 7 dni, co niby mam teraz zrobić? Zawsze w terminie splacam kredyt a tu takie traktowanie w drugą stronę...
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 1 z 8 (5 136 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Mila1, proszę podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 8 (5 134 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Numer mojej reklamacji 005400/062019
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 3 z 8 (5 131 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już Twoją sprawę. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 8 (5 128 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

To już kpina, reklamacja rozpatrzona ma być do 16 czerwca, czyli w niedzielę, skoro do dzisiaj nie wysłaliście nikogo do przeliczenia tego cholernego wplatomatu to w niedzielę wyślecie??? Do dziś zero informacji, jeszcze Pan na infolinii stwierdził że trzeba czasu bo muszą sprawdzić czy faktycznie taka wpłata była dokonana!!!! No nie, z nudów zgłosiłam taką sytuację, ludzie czy nie rozumiecie że te pieniądze są mi potrzebne, mam spieprzony urlop z nerwów, nie można było od razu zabezpieczyć wplatomatu i przeliczyć???? Porażka z takim bankiem. To się nadaje do zgłoszenia gdzieś wyżej.
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 5 z 8 (5 011 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Otrzymałam informację, że w Twojej sprawie mamy nowe ustalenia. Szczegóły przekazaliśmy Ci w Twojej bankowości - zakładka Wiadomości.
Przepraszam za te niedogodności Emotikon: Smutny 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (4 997 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękuję bardzo, dziś otrzymałam pieniądze na konto.
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 7 z 8 (4 991 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękujemy, że wróciłaś do nas z informacją Emotikon: Szczęśliwy 
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (4 989 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy