Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

7 dni to standardowy czas na naszą odpowiedź. Zawsze staramy się rozpatrzyć reklamację jak najszybciej. Musimy sprawdzić i przeliczyć nasz wpłatomat.

Możesz w trakcie zgłaszania reklamacji lub później poprosić o jej przyspieszenie (przez Moje ING -> Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w naszym oddziale). 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Lajki: 71
Wpisy: 301
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 11 z 12 (1 056 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze!!!!

Niestety podobna sytuacja spotkała i mnie. Rzeszów, wpłata 1100 zł, dziwnie przedłużający się komunikat o deponowaniu i błąd. Karta wyskoczyła wraz z pustym wydrukiem. Oczywiście pieniędzy na kącie brak. Poniżej pasa to wszystko, tym bardziej, że czas reakcji banku, tj. 7 dni w przypadku kiedy człowiek po to wpłaca pieniądze, żeby przelew wykonać natychmiast.
Odpowiedz
0 Lajków
Jakzak
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 12-06-2018
Wiadomość 12 z 12 (469 wyświetleń)