Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Witam,
Tydzień temu wpłaciłam do wpłatomatu gotówkę- 3270 zł.
W momencie wpłacania urządzenie zepsuło się. Natychmiast zadzwoniłam do obsługi klienta , zgłaszając reklamację . Podczas rozmowy kilkukrotnie informowałam, że na pewno wplacalam taka gotówkę i na pewno były tam banknoty 20zl i 50 zł. Po tygodniu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji dostałam odpowiedź pozytywną. Z racji awarii systemu ING ( w dniu 09.10.2017) wiadomość dot. reklamacji przeczytalam wieczorem. I tu dostałam szoku. ING poinformowało mnie,że zwrócić moją mi tylko 2300zł!!!! Ponieważ taka wpłata widnieje w dzienniku wpłat! Ja się pytam jak ????!!!! Gdzie jest te 970 zł? Bo skoro w wiadomości potwierdzacie że pieniądze zablokowały się w kasetce, to musiała się zablokować cała kwota. Po drugie jak pracownik który sprawdza urządzenie przeoczyl nadwyżkę 970 zł!???
Ja oczywiście musiałam ponownie złożyć reklamację i pozostaje mi znowu czekać do 16.10 na rozwiązanie sprawy. NIKOGO W BANKU NIE INTERESUJE FAKT,ŻE DO 13.10 MAM ZAPŁACIC UBEZPIECZENIE SAMOCHODU -PO TO TEŻ WPŁACAŁAM GOTÓWKĘ.
Odpowiedz
0 Lajków
Nicoleta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
10-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (6 468 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Przykro mi z powodu opisanej sytuacji. Wskazany termin jest maksymalnym, w jakim rozpatrzymy złożoną reklamację. 

Przez forum nie możemy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Informacje te możesz sprawdzić telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00).

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 440 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Nieprzyjemna sytuacja.

Nie pierwsze to zgłoszenie. Mam wrażenie, że poza pisaniem o terminie odpowiedzi na reklamację nic nie dzieje się w przypadku tych incydentów.

Myślę, że w wielu przypadkach nie doszłoby do incydentu gdyby informowano o wsuwaniu do kasetki ograniczonej ilości pieniędzy. 

Mało kto stosuje tą zasadę, ale lepiej "dołożyć" niż naraz włożyć całą kwotę w dodatku w banknotach o różnych nominałach.

 

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 358 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020.
Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 4 z 5 (2 826 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze a ING nie zwróciło całości kwoty

Izadra290, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę jednak o zachowanie ciągłości rozmowy w jednym wątku. Na Twój wpis odpowiedzieliśmy już tutaj.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 805 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy