Odpowiedz

Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Wpłatomat przy ulicy Nawojowskiej 4 w Nowym Sączu zjadł mi 5000 złotych. Aby połączyć się z infolinią 10 minut melodii i informacja że do 7 dni rozpatrzymy Pana reklamacje. Otrzyma Pan numer reklamcji sms'em.

Mija 20 minut nie ma sms'a potwierdzającego zgłoszenia. Kolejne połączenie z infolinią Pani nie może potwierdzić przyjęcia reklamacji ani sms'em bo to się automatycznie dzieje ale nie zadziałało, ani mailem nie może potwierdzić, ani w bankowości online ING. Żyjemy w czasach telefonów, internetu a prostego potwierdzenia nie mogę otrzymać które da mi spokój że sprawa jest zgłoszona. 

Zawiodłem się na was i nie będę was polecał, ponieważ w momencie pojawienia się problemu nie potraficie go rozpatrzyć w szybki, profesjonalny, ludzki sposób!

Odpowiedz
0 Lajków
adam4551
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
29-09-2017
Wiadomość 1 z 15 (12 142 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

[ Edytowane ]

@adam4551, przykro nam, że opisana sytuacja miała miejsce. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Potwierdzimy Ci, że reklamacja została przyjęta prawidłowo i podamy numer zgłoszenia. Termin 7 dni, o którym napisałaś to maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. Po przeliczeniu urządzenia, zwrócimy pieniądze na Twoje konto. Nasi specjaliści starają się, aby wyjaśnić każde zgłoszenie w jak najszybszym czasie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 15 (12 074 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Nie szukam współczucia, tylko rozwiązania problemu! Jeśli dolożylibyście wszelkich starań to problem byłby już rozwiązany.

Gdyby bankomat wyrzucał sam z siebie pieniądze na ulicę rozwiazalibyscie problem w godzinę bo chodzi o was. Jak chodzi o klienta to już jest dłuższą procedura!

Sprawdźcie wplatomat, przeliczcie pieniądze i oddajcie moje. Jeśli brakuje wam pracowników, chętnie pomogę.
adam4551
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
29-09-2017
Wiadomość 3 z 15 (11 942 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Wpłatomaty mają to do siebie, że ogranicza je ilość banknotów wsuwanych do niego. Całą kwotę dałeś za jednym razem? Rozsądny limit to około 20 sztuk.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 15 (11 923 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Mi dzis zjadl pieniadze. Pech chcial ze ostatnie. W okienku nic nie zalatwilam bo mialam przez aplikacje. Na reklamacje w aplikacji zadnej odpowiedzi. Na infolinii zadnych konkretow. Zero forsy, zero papierow, zero pokwitowan. Nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 5 z 15 (10 815 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Magda_Baranek, po przyjęciu zgłoszenia powinnaś otrzymać jego numer oraz informację o czasie jego rozpatrzenia. Dzięki niemu sprawdzimy wskazane urządzenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 6 z 15 (10 808 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Ale nie otrzymalam nic. Co teraz?
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 7 z 15 (10 800 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

10 minut temu wplatomat zjadl moje 200 zl. Wplatomat numer 8100322. Srodki nie zostaly zakiegowane. Prosze rozwiazac klopot i zwrot srodkow na konto.

To tresc wiadomosci ktora napisalam na biegu w banku. Numer wplatomatu podal pracownik.
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 8 z 15 (10 797 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

[ Edytowane ]

Magda_Baranek Wiadomości w Moim ING rozpatrujemy według kolejności ich wpłynięcia. To może wydłużyć czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Tutaj nie mamy dostępu do danych, aby to dla Ciebie sprawdzić. Skontaktuj się ponownie z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69. Przekierujemy rozmowę do zespołu, który zajmuję się bankomatami i wpłatomatami. Specjalista sprawdzi urządzenie podczas rozmowy. Jeśli nie będzie mógł pomóc, przyjmie zgłoszenie. Dzięki temu szybciej zajmiemy się Twoją sprawą. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 15 (10 790 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi pieniądze!

Zalatwione Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Magda_Baranek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
20-03-2018
Wiadomość 10 z 15 (10 777 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro

...

20-04-2024
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy