31-10-2017 21:53
W tej sytuacji konieczne jest, abyś zgłosił reklamację. Proponuję, abyś kontaktował się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zawsze staramy się, aby reklamacja była rozpatrzona tak szybko jak to możliwe.
31-10-2017 22:33
reklmacja zgłoszona, czekam na pomoc w czwartek rano idę do banku
20-11-2017 17:43
21-11-2017 17:58
@Sylwia3 Jest to maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia. Staramy się, żeby odpowiedź była szybciej.
12-12-2017 14:23
Wasz wpłatomat w Koronie we Wrocławiu właśnie połknął moje 10 tyś zł oraz kartę. Na infolinii oczywiście 7 dni oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. 7 dni będziecie trzymali 10 tyś tak oooo. To jest skandal który trzeba opisać na wykop.pl a nie tutaj aby wszyscy wiedzieli jak ryzykowne i ile nerów przynosi korzystanie z banku ING i wpłatomatów. Tak przekonujecie, że to dobre rozwiązania a nie ma nic gorszego niż te wpłatomaty
12-12-2017 23:24
Witam, o godzinie 22:30 byłam NIESTETY waszej placówce z wpłato-matem Warszawa ul. Płocka 17 - wpłacałam 700zł aby zapłacić rate za kredyt po czym bankomat przeliczył pieniądze standardowo i pojawiła się informacja " Trwa deponowanie pieniędzy" trwało to około 5min i informacja " Transakcja nie powiodła się proszę o kontakt z numerem 801 222 222" Zadzwoniłam tam dwa razy i dostałam odpowiedź aby dzwonić jutro rano, to jakaś kpina, że nie macie 24h technika, który potrafi pomóc w takiej sytuacji jak macie BANKOMATY I WPŁATOMATY 24/h !! Jeżeli odzyskiwanie pieniędzy będzie trwało teraz 7 dni roboczych to kto zapłaci kare za spóźnioną RATE!?
13-12-2017 23:50
Tego typu reklamacje rozpatrujemy maksymalnie do 7 dni. Jednak staramy się je rozpatrzyć jak najszybciej.
16-02-2018 13:42
Wczoraj wpłacałam 400pln w Silesi Katowice, wpłatomat wziął pieniądzę, zatwierdziłam sumę i na ekranie pojawiło się PROSZĘ CZEKAĆ które nie chciało zniknąć około minuty, zawsze to trwa kilka sek.... do tej pory nie mam wplaty nie koncie.
16-02-2018 13:49
Aby to sprawdzić, prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Nowa wiadomość.
06-03-2018 00:13
Mnie też spotkała taka sytuacja.
04.03.2018 r. ok godz 16:50 we wpłatomacie ING przy oddziale w Olsztynie wpłacałem gotówkę, ponad 3 tyś zł. Po włożeniu karty i wybraniu opcji wpłaty otworzyła się kasetka. Włożyłem pieniądze i kiedy automat je liczył nagle się przywiesił i pojawił się komunikat że bankomat nieczynny, awaria. Po kilku minutach zaczął działać ale tylko jako bankomat bez możliwości wpłaty. Dzwoniłem na infolinię, ale z racji tego że była to niedziela poproszono mnie że jeśli zależy mi na czasie to najlepiej zadzwonić jutro i wtedy niezwłocznie się tym zajmą. Następnego dnia zadzwoniłem na infolinię, podałem wszelkie informacje odnośnie zdarzenia i przyjęto zgłoszenie reklamacji. Po kilku godzinach dostałem sms że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i na koncie pojawiły się wcześniej utracone pieniądze.
Postanowiłem napisać o tym dlatego, że ludzie piszą na forach tylko wtedy kiedy mają problem, a kiedy się rozwiąże to już nie dają znać. Może kiedyś ktoś będzie miał podobny problem i jak przeczyta tą wiadomość to się trochę uspokoi bo sam wiem jak mocno byłem zdenerwowany tą sytuacją.
Pozdrawiam ING i dziękuję za szybką interwencję.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |