12-12-2018 13:24
@seboxtc Proszę sprawdź wiadomości w bankowości internetowej Moje ING
13-12-2018 20:47
Witam mam ten sam problem,
bankomat zjadł mi 8185 zł , wpłacałem we wpłatomacie w banku ING, od razu zgłosiłem reklamację 6.12.2018 r. Zostałem poinformowany że to duża kwota i najpóżniej w poniedziałek 10 grudnia zostanie mi zwrócona kwota. Dzisiaj dostałem informację że potrzebują więcej czasu i moja reklamacja zostanie rozpatrzona do 31.12.2018! Przecież to jest jakaś kpina z klienta... ciekawe jak mam teraz przygotować święta ? Mam nawet zdjęcia jak się wpłatomat zawiesił.Może tutaj ktoś mi pomoże i wyjaśni sprawę i odzyskam swoje pieniądze!
13-12-2018 20:48
14-12-2018 15:00
@Kubalonek Proszę sprawdź w Moim ING wiadomości pozdrawiam
04-03-2019 14:11
Numer sprawy : 000111/032019
Dnia 01.03.2019 wpłatomat w Galerii Krakowskiej zaraz przy waszym oddziale wciągnął mi pieniądze, pech chciał że ich wcześniej nie przeliczyłam było to około 3800-4000. Od razu udałam się do oddziału, złożyłam reklamacje. Pani poinformowała mnie, że w piątek sprawa napewno nie zostanie załatwiona, bo przed weekendem. Zostałam bez środków przez cały weekend. Dzisiaj dzwoniąc na infolinię , aby sprawdzić status reklamacji słyszę, że macie czas do 08.03. Taka sytuacja jest dla mnie niewyobrażalna. Bankomat wciągnął moje pieniądze, nie zaksięgował ich na rachunku, a od banku otrzymuje informacje, że macie czas ? Jestem zszokowana tym w jaki sposób traktujecie klientów oraz tym w jaki sposób obracacie ich pieniędzmi.
04-03-2019 14:15 | Edytowano: 04-03-2019 14:16
Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.
07-03-2019 08:02
Nadal nic w mojej sprawie nie zrobiono, jestem od piątku bez pieniędzy..... myślę że nie wymaga to komentarza.
07-03-2019 09:16
@alusia340 Przepraszamy Cię za tak długie rozpatrywanie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona. Proszę, daj nam znać czy wszystko jest już w porządku.
21-03-2019 12:18
21-03-2019 12:37
sandra2410, dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki. Mam nadzieję, że uda się szybko ją wyjaśnić.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |