Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

Witam dzisiaj( 15.12.18) o godzinie 8 w placówce ING w Pawłowicach przy ul. Górniczej 52 wpłaciłem pieniądze 3600zl zostały one normalnie przyjęte przez bankomat jak i przeliczone bankomat wydał mi kartę do bankomatu natomiast nie dał żadnego potwierdzenia. Zajrzałem na konto przez telefon natomiast nie otrzymałem moich pieniędzy na koncie. Po chwili wpłaciłem 100zl i normalnie przyjęło pieniądze i wydało potwierdzenie tej transakcji jak i pieniądze doszły od razu na konto. Więc dlaczego przy 3600zl sytuacja była zupełnie inna i nie otrzymałem moich pieniędzy na konto.
Odpowiedz
0 Lajków
Jakub12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 377 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przepraszam za kłopoty związane z brakiem udostępnienia pieniędzy na Twoim koncie. Chciałbym to dla Ciebie sprawdzić natomiast forum jest nieszyfrowanym kanałem kontaktu i nie mamy tutaj dostępu do systemu. Proszę, napisz do nas wiadomość z Mojego ING lub na czacie po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową do swojego konta (ikona czata będzie w dolnym prawym rogu strony) lub zadzwoń na 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. Nasz specjalista sprawdzi to i jeśli dalej nie masz pieniędzy na koncie to przyjmie odpowiednie zgłoszenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 354 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy