Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

010889/112018
Odpowiedz
0 Lajków
Izaszu3112
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-11-2018
Wiadomość 81 z 125 (9 237 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Izaszu3112 mam sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Zajrzyj proszę do wiadomości w Moim ING, powinnaś znaleźć tam więcej informacji. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 82 z 125 (9 214 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Ja mam podobnie, w piątek 30 XI bankomat przy Szewskiej we Wrocławiu zdeponował lecz nie wydal potwierdzenia wpłaty na 5000 zł. To spora kwota i nadwyżka którą nie jest trudno zauważyć!!!

 

Poza potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia i rozmowy na chacie z doradcą nadal nic nie wiem czy chociażby serwis zajął się wpłatomatem. 

7 dni to dosyć długo na odpowiedź, zważywszy na miesiąc jaki mamy.

Pozostałem bez środków do życia i opłat...

To duży oddział i nie rozumiem jak długo może trwać rozpatrzenie tej sprawy. Zważywszy na to, że w czwartek 29.11 była globalna awaria, trudno aby nosić taką gotówkę ze sobą i od razu 30.11 udałem się do oddziału.

Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 83 z 125 (9 136 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas w jakim rozpatrujemy zgłoszenia dotyczące naszego wpłatomatu. Proszę podaj numer Twojego zgłoszenia, postaramy się wyjaśnić tę sprawę tak szybko jak będzie to możliwe. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 84 z 125 (9 134 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Będę wdzięczny.

Proszę: 015177/112018.

Z góry dziękuję!

Maciej

Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 85 z 125 (9 131 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

matthiasek88, otrzymaliśmy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Proszę sprawdź folder Wiadomości w Moim ING - znajdziesz tam więcej szczegółów.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 86 z 125 (9 098 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Serdecznie dziękuję!
Stanęliście na wysokości zadania.
Chciałbym podziękować Pani Karolinie oraz osobie, która do mnie telefonowała z centrali! Znaleziono super rozwiązanie!
Pozdrawiam!
Odpowiedz
0 Lajków
matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 87 z 125 (9 084 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Miło nam to czytać Emotikon: Szczęśliwy Pozdrawiamy!


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 88 z 125 (9 082 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Naprawdę - jestem pod wielkim wrażeniem, trybu, szybkości i sposobu załatwienia sprawy.
Proszę to pokazać swoim przełożonym.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i czekam na ostateczne wyjaśnienie zgłoszenia.
Emotikon: Szczęśliwy
Maciej

matthiasek88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
04-12-2018
Wiadomość 89 z 125 (9 024 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dzień Dobry,

 

Niestety to samo spotkało mnie w piątek 07.12.2018 o 18:20 w oddziale w Pruszkowie na ul. Ołówkowej 1. Wpłatomat wziął 5000 zł, po czym wyświetlił informację, że awaria. Pieniędzy nie zwrócił, kartę wypluł. Reklamacje od razu złożyłem telefonicznie jednak mamy grudzień, za pasem święta i jestem bez pieniędzy. 7 dni na przeliczenie pieniędzy we wpłatomacie i porównanie z księgowaniem to trochę długo, a ja nie mogę dysonować moimi pieniędzmi z powodu Państwa awarii. 

 

nr sprawy 004969/122018

Odpowiedz
0 Lajków
seboxtc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-12-2018
Wiadomość 90 z 125 (8 744 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy