Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Lajki: 4
Wpisy: 30
Zarejestrowany: 19-03-2018
Wiadomość 71 z 76 (724 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Schamann Czy otrzymałeś już odpowiedź do swojej reklamacji? 
 

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Lajki: 67
Wpisy: 267
Zarejestrowany: 07-06-2017
Wiadomość 72 z 76 (584 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
003289/112018
Witam, wczoraj przed 17:00 wplatomat zjadl mi 3590zl, po tym wyswietlil sie komunikat o awarii sprzetu, wydalo mi karte, potwierdzenia nie, srodkow nie ma na koncie. Reklamacje zglosilam przez infolinie zaraz po zajsciu. Pani z infolinii probowala zdalnie polaczyc sie z wplatomatem, oczywiscie nie udalo sie, poinformowala mnie, ze mam czekac do 7dni. Zadnej empatii, gdy spytalam na koniec rozmowy czy nie musze sie obawiac i srodki zostana mi zwrocone, odpowiedziala: ,,tak, jesli taka kwota zostala wplacona do wplatomatu. Gdy odchodzilam od bankomatu/wplatomatu dzialal jedynie za pomoca kodu blik. Zostalam bez srodkow, a historie, ktore przeczytalam o rozpatrywanych reklamacjach i brakujacych kwotach w bankomacie zniechecily mnie do korzystania z wplatomatów. Specjalnie do niego sie udalam, zeby pieniadze byly bezpieczne a w tej chwili mam przed soba kolejne nieprzespane noce..
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 73 z 76 (491 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas na rozpatrzenie reklamacji naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczymy urządzenie. 

Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia. 

*****

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Lajki: 4
Wpisy: 15
Zarejestrowany: 23-04-2018
Wiadomość 74 z 76 (469 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

003289/112018
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 75 z 76 (465 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.

*****

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
Lajki: 4
Wpisy: 15
Zarejestrowany: 23-04-2018
Wiadomość 76 z 76 (441 wyświetleń)