Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
65
17
19-03-2018
Wiadomość 71 z 104 (4 831 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Schamann Czy otrzymałeś już odpowiedź do swojej reklamacji? 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
335
86
07-06-2017
Wiadomość 72 z 104 (4 691 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
003289/112018
Witam, wczoraj przed 17:00 wplatomat zjadl mi 3590zl, po tym wyswietlil sie komunikat o awarii sprzetu, wydalo mi karte, potwierdzenia nie, srodkow nie ma na koncie. Reklamacje zglosilam przez infolinie zaraz po zajsciu. Pani z infolinii probowala zdalnie polaczyc sie z wplatomatem, oczywiscie nie udalo sie, poinformowala mnie, ze mam czekac do 7dni. Zadnej empatii, gdy spytalam na koniec rozmowy czy nie musze sie obawiac i srodki zostana mi zwrocone, odpowiedziala: ,,tak, jesli taka kwota zostala wplacona do wplatomatu. Gdy odchodzilam od bankomatu/wplatomatu dzialal jedynie za pomoca kodu blik. Zostalam bez srodkow, a historie, ktore przeczytalam o rozpatrywanych reklamacjach i brakujacych kwotach w bankomacie zniechecily mnie do korzystania z wplatomatów. Specjalnie do niego sie udalam, zeby pieniadze byly bezpieczne a w tej chwili mam przed soba kolejne nieprzespane noce..
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 73 z 104 (4 598 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas na rozpatrzenie reklamacji naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczymy urządzenie. 

Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
24
7
23-04-2018
Wiadomość 74 z 104 (4 576 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

003289/112018
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 75 z 104 (4 572 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
24
7
23-04-2018
Wiadomość 76 z 104 (4 548 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dnia 05.11.2018 udałem się do wpłatomatu przy ul. Horbaczewskiego 4-6 we Wrocławiu z kwotą 9140,00 zł i przy pierwszej już wpłacie zostały odrzucone niektóre banknoty. Przy drugiej także miałem z tym problem. Przy trzecie i czwartej wiedziałem już dokładnie ile mam pieniędzy i zweryfikowałem wpłaty. Natomiast w przypadku dwóch pierwszych nie dokonałem weryfikacji.

Kwota ostateczna wpłat pomiędzy ilością środków jakie zdeponowałem różni się o 800 zł. Nie ma możliwości by te pieniądze zaginęły w inny sposób - dotyczy to dokładnie 8 banknotów 100 zł i podejrzewam, że błąd powstał przy drugiej wpłacie tego dnia.

Zgłosiłem sprawę niezwłocznie po odejściu od bankomatu i podsumowaniu wpłat oraz stwierdzeniu niezgodności.

Otrzymałem odpowiedź:

Szanowny Panie,

 

przeanalizowałam Pana wpłaty z 5 listopada 2018 roku. 
Urządzenie, z którego Pan korzystał rozpoznało: 
·        25*100 zł, 7*200 zł  – łącznie 3900 zł,  
·        16*20 zł, 7*50 zł, 31*100 zł – łącznie 3770 zł,  
·        20*10 zł, 16*20 zł, 1*50 zł - łącznie 570 zł,  
·        8*10 zł, 1*20 zł - łącznie 100 zł,  
Po tym jak potwierdził Pan te kwoty, zostały one zdeponowane w urządzeniu. Następnie zaksięgowaliśmy je na Pana rachunku.
Podczas wpłaty nie wystąpiły żadne błędy czy nieprawidłowości.
Rozliczenie urządzenia również nie wykazało nadwyżki, która potwierdziłaby zasadność Pana reklamacji.

 

 

Wygląda na to, że albo mi się przyśniło, że miałem więcej pieniędzy albo sam sobie je ukradłem :/

Ze sprawą udam się chyba na policję - czekam na drugą odpowiedź, ale jestem zażenowany sposobem załatwienia sprawy :/

Odpowiedz
0 Lajków
sputnikon
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
22-11-2018
Wiadomość 77 z 104 (3 847 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

sputnikon Czy możesz napisać nam numer Twojego zgłoszenia? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
335
86
07-06-2017
Wiadomość 78 z 104 (3 842 wyświetleń)

Wpłatomat zabrał pieniądze.

Wpłatomat na Piotrkowskiej 114 w Łodzi 21.11.2018 w trakcie wpłaty gotówki się zawiesił . Nie zaksięgował ani nie zwrócił gotówki. Reklamacja miała zostać rozpatrzona do dzisiaj, lecz otrzymałam właśnie wiadomość, ze sprawa jest przedłużona o kolejny tydzień. Jest to totalnie niepoważne zachowanie ze strony banku - tydzień temu Wasz pracownik w Oddziale na Piotrkowskiej zapewniał mnie, ze w ciągu tygodnia sprawa zostanie rozwiązana. Tymczasem, dwa tygodnie jestem bez swoich pieniędzy.
Odpowiedz
0 Lajków
Izaszu3112
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
28-11-2018
Wiadomość 79 z 104 (3 568 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Izaszu3112 Niektóre zgłoszenia wymagają dodatkowego sprawdzenia, stąd możemy wydłużyć okres rozpatrzenia takiej sprawy. Czy możesz mi napisać numer swojego zgłoszenia? Przekażę prośbę do działu reklamacji o jej szybsze rozpatrzenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
335
86
07-06-2017
Wiadomość 80 z 104 (3 563 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy