Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]
Po raz pierwszy spróbowałem uzyc wpłatomatu poprzez zbliżenie karty. Przyłożyłem kartę do miejsca zamaczonego na bankomacie aby wpłacić pieniądze. Wyskoczyły opcje takie jak wpłata wypłata itd. użyłem opcji wpłata odtworzylo się okienko do włożenia pieniędzy wpłatomat je zabrał przeliczył ja zaakceptowałem po chwili wyskoczył komunikat że transakcja została zrealizowana pomyślnie po czym pieniądze nie dotarły na konto... Na infolinii dowiedziałem się że nie można wpłacać po zbliżeniu karty więc jak to mozliwe? Złożyłem reklamacje poprzez infolinię a po tygodniu czasu dostałem odpowiedz że moja karta się nie logowała. Co w tym przypadku zrobić? Mam rozumieć że moje pieniądze wyparowały?
Odpowiedz
0 Lajków
cieniu7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-05-2018
Wiadomość 1 z 8 (10 755 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro nam, że taka sytuacja Cię spotkała. Faktycznie, nie możesz wpłacić pieniędzy kartą zbliżeniowo. Jeśli nie zaksięgowaliśmy wpłaty na koncie, proszę napisz do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: (32) 357 00 69. Przyjmiemy zgłoszenie w sprawie wpłaty i sprawdzimy co się zadziało. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (10 661 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po konsultacji z pracownikami banku doszliśmy do wniosku że skoro nie można wpłacać pieniądzy poprzez zbliżenie karty to mogła zajść sytuacja że ktoś nie wyciągnął karty z bankomatu i wpłaciłem pieniądze na konto innej osoby. Napisałem do banku poprzez moje ing i dostałem wiadomość że poczynione zostały dodatkowe kroki aby wyjaśnić moja reklamacje. Obawiam się że nie odzyskam swoich pieniędzy czy istnieje taka możliwość?
Odpowiedz
0 Lajków
cieniu7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-05-2018
Wiadomość 3 z 8 (10 422 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Tak, jak wspominaliśmy - nie można wpłacić gotówki do wpłatomatu opcją zbliżeniową. Specjaliści przeanalizują całą sytuację i przekażą odpowiedź. Proszę, oczekuj na rozpatrzenie zgłoszenia.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (10 368 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Istnieje taka możliwość że te pieniądze przepadły i już ich nie oddzyskam?
Odpowiedz
0 Lajków
cieniu7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-05-2018
Wiadomość 5 z 8 (10 328 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Trudno mi teraz odpowiedzieć na Twoje pytanie. Na podstawie Twojej reklamacji sprawdzimy ten wpłatomat i wtedy będziemy mogli przekazać Ci naszą odpowiedź. Proszę poczekaj na naszą wiadomość.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (10 224 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Mi wpłatomat również skradł spora kwotę pieniężna... nie mogę tęgi nazwać inaczej. Oczywiście 7 dni reklamacja . Dzisiaj już 6 dzień nie mam ani słowa odpowiedzi . Jestem zestresowany. Bank sobie żartuje z klientów ... nawet nie wiem czy ktoś z tej sprawie cokolwiek robi zero odezwy.
Odpowiedz
0 Lajków
Michal1993
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-08-2018
Wiadomość 7 z 8 (9 058 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie 32 357 00 69.
Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia.
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 8 z 8 (8 908 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy