08-06-2017 12:26
13-06-2017 00:58
10-08-2017 12:38
Witam
W dniu 3 sierpnia 2017 wpłatomat zabrał moje 1700 zł przeznaczone na ratę i zwrócił tylko kartę. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałam informację, że mają 7 dni na rozpatrzenie, bo musi przyjechać serwis i przeliczyć pieniądze w zepsutym wpłatomacie. Zapewniono mnie, że na pewno to będzie szybciej. Nie było - w ostatnim dniu ponagliłam zgłoszenie na infolinii i otrzymałam sms, że rozpatrzenie reklamacji mam dostępne na rachunku bankowości elektronicznej. Oto jej treść: w sprawie Pani reklamacji poczyniliśmy działania, które pozwolą ją dokładniej wyjaśnić. Niestety wydłuży to nieco czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Skontaktujemy się z Panią po wyjaśnieniu sprawy - najpóźniej – 24 sierpnia 2017. Czy to jakieś kpiny?? Z czego mam opłacić rachunki?? Skąd mam wziąć na życie i jedzenie?? To chyba jakieś nieporozumienie! Poradźcie coś proszę. Na pewno będę kończyć współpracę z tym bankiem, mąż też ma konto, więc na pewno je zamknie.
11-08-2017 12:40
Staramy się, aby reklamacja została rozpatrzona szybciej.
04-09-2017 18:47
miałam dziś taką samą sytuację. wcieło mi 2600zł . to złodziejstwo. wstyd by mi bylo pracować w takim miejscu jak ING . brak mi słów .
04-09-2017 18:48
05-09-2017 12:20
Każde zgłoszenie reklamacyjne jest przez nas wnikliwie analizowane i każdorazowo przeliczamy kwotę w danym urządzeniu. Ponadto staramy się możliwie jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia reklamacyjne.
03-10-2017 09:40
Witam, zgłoszenie 12995/09/2017 - jak długo mam jeszcze czekać na zwrot pieniędzy - czekam już od środy, tak wygląda u Państwa obsługa klienta?
04-10-2017 11:12
W przypadku reklamacji związanej z brakiem zaksięgowania wpłaty rozpatrzymy ją do 7 dni kalendarzowych. Jeżeli nadal nie otrzymałeś odpowiedzi to prosimy o kontakt z doradcą z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (do godziny 19:00).
31-10-2017 21:47
Dzisiejszego dnia tj. 31.10 w godzinach wieczornych ok 20:40 , kultularnie udałem się do placówki banku n ul. Warszawską 147 w Kielcach aby wpłacić kasę na opłaty , 2800 zł , opłaty zawsze wykonuje ostatniego dnia każdego miesiąca , robię to na ostatnią metę , ale tym razem naprawdę się zaskoczyłem kiedy wpłatomat mi wysłał komunikat proszę odebrać nierozpoznane banknoty i nic nie wydał, oprócz karty, z reguły tej że jutro swięto dopiero w czwartek rano będę mógł się kontaktować z bankiem. Mam nadzieję , że sprawa się zakończy pomyślnie , i jeśli czyta to pracownik banku proszę o pomoc, gdyż 2800 to sporo , oszczędzam na wszystko i w ciągu 5 min tracę kasę w tak bezsensowny sposób, rachunki się nie zapłacą a na reklamacje będzie trzeba czekać, nigdy żadnych problemów z bankiem ani bankomatami nie miałem ale w tym momecie jestem bardzo bardzo zawiedziony i smutny...
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |