Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dziś 28.05.19, koło godziny 21ej przy ul. Teligi 24 w Krakowie, wlacalam 3200 PLN, wpłatomat przerwał transakcje wydał kartę jednak nie zaksięgował kwoty na koncie, ani jej nie zwrócił!!!! Co dziwne po tej sytuacji działał jak gdyby nigdy nic. Zgłosiłam odrazu sytuację na infolinie, ale uważam że czas oczekiwania 7 dni roboczych to zdecydowanie za długo mając na koncie 22 PLN , a zarazem dwójkę dzieci. Mój nr reklamacji to 014576/052019 . Bardzo się martwię ta sytuacja. To dla mnie koszmar!
Odpowiedz
0 Lajków
Katzap
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-05-2019
Wiadomość 1 z 5 (6 493 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja.Reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej, żebyś mogła korzystać ze swoich pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość. 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 464 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

8 16:49

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi 2850zl w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 3 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 000328/062019 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam swoje konto w Ing , a także sprawę przekażę w ręce jakiejś stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 287 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi 2850zl w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 3 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 000328/062019 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam swoje konto w Ing , a także sprawę przekażę w ręce jakiejś stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (6 283 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

@Konto usunięte Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (6 275 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy