20-01-2019 07:26
20-01-2019 11:21
Przepraszam za kłopoty z udostępnieniem pieniędzy po wpłacie na Twoim koncie. Pieniądze na kontach osobistych udostępniamy standardowo zaraz po wpłacie. Wyjątkiem może być sytuacja, gdy konto jest objęte zajęciem egzekucyjnym. W taki przypadku wpłaty we wpłatomacie, które robisz w niedziele, święta lub po godz. 20.00 od poniedziałku do soboty, księgujemy i udostępniamy następnego dnia roboczego. Jeśli Twoje konto jest wolne od zajęcia to proszę o skontaktuj się z nami przez szyfrowany kanał kontaktu np. infolinię 32 357 00 69, wiadomość lub czat w Moim ING.
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |