06-01-2019 11:51
Witam Wszystkich ,
Nr reklamacji 014334/122018
Jestem klientem ING od ponad 10 lat.
Przeglądałem forum i nie znalazłem podobnej sytuacji. Dnia 29.12.2018 udałem się do oddziału ING w Puławach wpłacić 1000zł. Wpłatomat ING w oddziale banku. pomieszczenie z kamerami. Wrzuciłem do otworu 1000zł a wpłatomat pokazuje mi 700zł. Podkreślę ,że pieniądze odliczyłem w domu i jeszcze raz przed wpłatą. Opcje mówią : zatwierdź lub zwrot gotówki. Wybrałem zwrot. Maszyna pohuczała parę razy i pieniędzy nie zwróciła. Oddała kartę ale już nie dała żadnego pokwitowania.
Konsternacja ... to tylko maszyna.
Znalazłem nr infolinii na wpłatomacie. Zgłosiłem reklamacje, usłyszałem ,że to się wyjaśni do 5.01.19 bo potrzeba przeliczyć wpłatomat.
Miły Pan powiedział ,że widzi wpłatę 700zł ale że wybrałem opcję zwrot to reklamacja jest na całą kwotę. Ok maszyna to tylko maszyna.. cóż są awarie..
Dalej nastąpiło coś czego już nie rozumiem, 04.01 przyszedł e mail. Poczyniliśmy kilka nowych działań żeby lepiej wyjaśnić reklamację. Jak można lepiej wyjaśnić reklamację ? Jest tak albo nie. Odpowiedź dadzą do 21.01.
Czy ktoś miał podobną sytuację?
Pozdrawiam.
07-01-2019 11:32 | Edytowano: 07-01-2019 11:32
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja
Dziękuję za wyrozumiałość i za to, że od tylu lat darzysz nas zaufaniem.
Zawsze staramy się rozpatrzyć reklamację tak szybko, jak to możliwe.
Czasami może się zdarzyć, że zgłoszenie wymaga dodatkowej analizy - wtedy czas reklamacji może ulec wydłużeniu.
Wczoraj przekazaliśmy Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.
Mam nadzieję, że uda nam się rozpatrzyć Twoje zgłoszenie przed podanym przez Ciebie terminem.
07-01-2019 13:57
Witam,
Wpłata została zaksięgowana w całości. Warto jednak opisać sprawę na forum, jak widać to pomaga.
Pozdrawiam.
07-01-2019 14:01
Cieszę się, że masz już pieniądze na koncie
19-09-2019 20:25
19-09-2019 20:34
Proszę, zgłoś nam to na czacie/w wiadomości w Moim ING lub na naszej całodobowej infolinii: 32 357 00 69. Dodamy tę informacje do Twojej reklamacji.
04-09-2020 17:43
04-09-2020 17:50
05-09-2020 15:57
@miliar Twoją prośbę przekazałem do właściwego zespołu.
15-02-2023 09:40
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |