Odpowiedz

Wpłata pieniędzy

Dzisiaj około godziny 16:40 wpłacałem pieniądze blikiem we wpłtomacie przy ul. Kubsza 27 w Wodzisławiu Śląskim. Przepisałem kod, potwierdziłem wpłatę. Włożyłem pieniądze, na ekranie wyświetliło mi się ile i o jakich nominałach banknoty wpłaciłem. Nwm dlaczego wypłata się anlulowała, czekałem przy bankomacie sprawdziłem konto i pieniądze się nie przesłały. Pieniądze również się nie wysunęły z bankomatu. Nic nie mogłem zrobić, pobiegłem do pani z kasy i od razu zlożyłem z jakąś panią reklamację. Nie mam pojęcia co się stało, pieniędzy nie mam. Bardzo się niepokoję co będzie dalej, było to 5000zł. Nie dostałem żadnego potwierdzenia na koncie, że taka wpłata była. Pani mnie uspokoiła, że sprawa się wyjaśni i trzeba czekać do 7 dni na odpowiedz. Jest mi strasznie przykro, mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni
Odpowiedz
0 Lajków
ubs741
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
14-03-2019
Wiadomość 1 z 8 (8 231 wyświetleń)

Re: Wpłata pieniędzy

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zdaję sobie sprawę, że jest ona dla Ciebie niekomfortowa.
Czy mógłbyś przesłać mi numer zgłoszenia, który otrzymałeś w banku?
Przekażę informację do odpowiedniego zespołu. 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 8 (8 227 wyświetleń)

Re: Wpłata pieniędzy

[ Edytowane ]
Dzisiaj napisałem od razu z tą panią taką reklamacje, nie otrzymałem żadnego numeru
Odpowiedz
0 Lajków
ubs741
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
14-03-2019
Wiadomość 3 z 8 (8 220 wyświetleń)

Re: Wpłata pieniędzy

[ Edytowane ]

Proszę, skontaktuj się z nami w tym temacie:

  • zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową - na dole strony opcja: Czat,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69/ 801 222 222.

Specjalista sprawdzi informacje w systemie Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (8 207 wyświetleń)

Re: Wpłata pieniędzy

[ Edytowane ]
Skontaktowałem się, pani wysłała pilną reklamację numer reklamacji, który dostałem to 007596/032019 . Mam nadzieję, że sprawa się szybko wyjaśni, bo to duże pieniądze i przeraża mnie to zdarzenie.
Odpowiedz
0 Lajków
ubs741
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
14-03-2019
Wiadomość 5 z 8 (8 198 wyświetleń)

Re: Wpłata pieniędzy

[ Edytowane ]

Dziękuję, że wróciłeś z odpowiedzią Emotikon: Szczęśliwy
Napisałeś, że specjalista zaznaczył, że sprawa jest pilna.
Przekazałam ze swojej strony również taką informację.
Proszę, oczekuj na naszą odpowiedź - trzymam kciuki, aby pojawiła się jak najszybciej Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 6 z 8 (8 184 wyświetleń)

Re: Wpłata pieniędzy

Zawsze robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać daną sprawę. Zachęcam Cię do sprawdzenia zakładki "Wiadomości" w Moim ING Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 7 z 8 (8 125 wyświetleń)

Re: Wpłata pieniędzy

Dziękuję wszystkim za pomoc, sprawa się rozwiązała
ubs741
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
14-03-2019
Wiadomość 8 z 8 (8 114 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a

...

18-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy