05-04-2016 20:00
Witam.
Dnia 02.04.16r, pobrałem z bankomatu 500 zł. Kiedy jednak zalogowałem się na konto internetowe, zauważyłem, że kwota została pobrana podwójnie (co zostało odnotowane w historii).
Co ciekawsze, prowizja z wypłatę z obcego bankomatu została pobrana tylko raz. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
05-04-2016 20:06
W zaistniałej sytuacji należałoby złożyć reklamację. Możesz to zrobić w następujący sposób:
• Poprzez usługę INGBankOnline zakładka wiadomości,
• Telefonicznie: 32 357 00 69,
• Lub w dowolnym oddziale naszego banku.
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |