27-11-2018 16:36
Witam
Likwidacja- przeniesienie oddziału przy ul. Barkocińskiej to chyba jakaś nieprzemyślana decyzja. W promieniu około 5 km brak oddziału banku a już nie mówiąc o bankomatach i wpłatomatach. Najwyraźniej decydenci mają klientów w głębokim poważaniu. Bo jak wytłumaczyć likwidację jednego z nielicznych oddziałów po tej stronie Wisły w środku potężnego skupiska osiedli znajdujących się wokoło tzw obwodnicy Targówka. Ktoś powie jest przy Kondratowicza, bankomat na Wincentego i w sklepie z logo sympatycznego owada. To chyba trochę mało od tego miejsca do Wisły brak takowych.
Może chociaż postawić w tym miejscu albo w pobliżu bankomat jeżeli nie ING to PLANET.
Z poważaniem jeszcze Wasz klient.
28-11-2018 18:53
Rozumiem, że zmiana lokalizacji naszego oddziału może budzić różne emocja u naszych klientów. Oddział z ulicy Barkocińskiej przenosimy do Praskiego Centrum Koneser. Otwarcie nowej lokalizacji planujemy na 30.11.2018 roku. Dodatkowo staramy się, aby większość dyspozycji nasi klienci mogli wykonywać zdalnie (Moje ING / telefonicznie). Co do bankomatów naszych i tych należących do sieci Planet Cash to możesz je wyszukać w naszej wyszukiwarce https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=bankomat . Twoją sugestię dotyczącą udostępnienia nowych urządzeń w tej lokalizacji przekazałem do osób zajmujących się tym tematem w naszym banku.
30-11-2018 09:54
Witam
Ze świecą szukać na TARGÓWKU MIESZKANIOWYM bankomatu ING albo współpracującego. Obsługa konta prowadzona jest przez internet z tym nie mam problemów.
Ale pobrać gotówki przez internet się nie da.
Z zadowoleniem przyjmuję informację o że moja sugestia o zainstalowaniu bankomatów w tej lokalizacji dalej została przekazana.
Jeszcze bardziej zadowolony będę jeżeli zostanie to zrealizowane.
Pozdrawiam
30-11-2018 16:13
Wiele osób założyło konta w państwa banku, ze względu na bliskość oddziału miejsca zamieszkania. Obecnie likwidacja jedynego na osiedlu bankomatu, w którym można wypłacać pieniądze bez prowizji zmusi wielu klientów do przejścia do innego banku. Osobiście zamierzam to zrobić, tym bardziej, że z Targówka mieszkaniowego nie ma bezpośredniego dojazdu do nowej siedziby oddziału
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |