Odpowiedz

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

[ Edytowane ]

Przekazaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji, to wszystko, co tu możemy dla Ciebie zrobić. Na społeczności nie mamy dostępu do informacji w naszym systemie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 11 z 11 (1 410 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Revolut

Witam!
Niedawno złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny, który został odrzucony, ponieważ moja pensja trafia do Revolut. Doradca powiedział, że to jakieś wewnętrzne regulacje. Czy to prawda? A jeśli tak, ...

02-05-2024
Re: Wakacje kredytowe

Czekamy na podpisanie ustawy o tzw. "wakacjach kredytowych" przez Prezydenta. Dopiero kiedy będzie ona zatwierdzona i dostaniemy wytyczne, będziemy mogli odpowiadać na takie pytania. 

02-05-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Jak ta decyzja ma się do wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, w której na piśmie jestem zapewniany że po dostosowaniu systemów, okres stałego oprocentowania zostanie przedłużony o czas wakacj

...

01-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy