29-01-2019 17:37
Witam serdecznie,
Jestem klientem banku od lat, ale coraz bardziej kłopotliwe staje się korzystanie z usług banku. Jestem mieszkańcem miasta Łodzi i tak duże łódzkie osiedle jak Retkinia zostało pozbawione placówki oddziału banku. Do najbliższych oddziałów mam ok. 5 km.
Nie istniejąca już placówka przy ulicy Retkińskiej 85 nadal wyświetla się na mapie wpłatomatów i placówek
Z kolei chcąc skorzystać z wpłatomatu przy ulicy Pabianiciej 245 w Centrum Handlowym Port Łódź powitała mnie informacja o awarii modułu co uniemożliwiło wpłacenie gotówki na konto. Nie jest to komfortowa sytuacja, ale bank w tej chwili moim zdaniem nie wychodzi frontem do klienta a wręcz zawęża swoją sferę działalności co być może zmusi mnie w przyszłości do znalezienia lepszej alternatywy.
Pozdrawiam
30-01-2019 17:56
Przekazałam Twoją sugestie odnośnie oddziału na tym osiedlu do odpowiedniego zespołu. Placówka, o której piszesz nie jest już widoczna na mapie dostępnej na naszej stronie. W okolicy osiedla Retkinia znajdują się trzy wpłatomaty - przy ul. Retkińskiej 79C, al. Kar. Wyszyńskiego 29, ul. Wyszyńskiego 99. Możesz z nich korzystać Przyjęłam również zgłoszenie dotyczące urządzenia przy ul. Pabianickiej 245.
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |