Odpowiedz

Wpłatomat

Wpłatomat w Gliwicach na ul. Zybrzyckiego, obecnie ul. Cichociemnych, zabrał mi 2600 zł, po czym się zawiesił, jutro wyjeżdżam na wakacje na które te pieniądze były przeznaczone.... Porażka, termin realizacji 7 dni, co niby mam teraz zrobić? Zawsze w terminie splacam kredyt a tu takie traktowanie w drugą stronę...
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 1 z 8 (5 138 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Mila1, proszę podaj numer swojej reklamacji. Przekażemy Twoje zgłoszenie do odpowiedniej jednostki.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 8 (5 136 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Numer mojej reklamacji 005400/062019
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 3 z 8 (5 133 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już Twoją sprawę. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 8 (5 130 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

To już kpina, reklamacja rozpatrzona ma być do 16 czerwca, czyli w niedzielę, skoro do dzisiaj nie wysłaliście nikogo do przeliczenia tego cholernego wplatomatu to w niedzielę wyślecie??? Do dziś zero informacji, jeszcze Pan na infolinii stwierdził że trzeba czasu bo muszą sprawdzić czy faktycznie taka wpłata była dokonana!!!! No nie, z nudów zgłosiłam taką sytuację, ludzie czy nie rozumiecie że te pieniądze są mi potrzebne, mam spieprzony urlop z nerwów, nie można było od razu zabezpieczyć wplatomatu i przeliczyć???? Porażka z takim bankiem. To się nadaje do zgłoszenia gdzieś wyżej.
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 5 z 8 (5 013 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Otrzymałam informację, że w Twojej sprawie mamy nowe ustalenia. Szczegóły przekazaliśmy Ci w Twojej bankowości - zakładka Wiadomości.
Przepraszam za te niedogodności Emotikon: Smutny 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (4 999 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękuję bardzo, dziś otrzymałam pieniądze na konto.
Odpowiedz
0 Lajków
Mila1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
10-06-2019
Wiadomość 7 z 8 (4 993 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dziękujemy, że wróciłaś do nas z informacją Emotikon: Szczęśliwy 
Cieszę się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (4 991 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy