Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@seboxtc Proszę sprawdź wiadomości w bankowości internetowej Moje ING Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 91 z 125 (8 529 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam mam ten sam problem, 
bankomat zjadł mi 8185 zł , wpłacałem we wpłatomacie w banku ING, od razu zgłosiłem reklamację 6.12.2018 r. Zostałem poinformowany że to duża kwota i najpóżniej w poniedziałek 10 grudnia zostanie mi zwrócona kwota. Dzisiaj dostałem informację że potrzebują więcej czasu i moja reklamacja zostanie rozpatrzona do 31.12.2018! Przecież to jest jakaś kpina z klienta... ciekawe jak mam teraz przygotować święta ? Mam nawet zdjęcia jak się wpłatomat zawiesił.Może tutaj ktoś mi pomoże i wyjaśni sprawę i odzyskam swoje pieniądze!

Odpowiedz
0 Lajków
Kubalonek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2018
Wiadomość 92 z 125 (8 463 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Numer reklamacji: 003862/122018.
Odpowiedz
0 Lajków
Kubalonek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-12-2018
Wiadomość 93 z 125 (8 462 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Kubalonek Proszę sprawdź w Moim ING wiadomości Emotikon: Szczęśliwy pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 94 z 125 (8 403 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Numer sprawy : 000111/032019

 

Dnia 01.03.2019 wpłatomat w Galerii Krakowskiej zaraz przy waszym oddziale wciągnął mi pieniądze, pech chciał że ich wcześniej nie przeliczyłam było to około 3800-4000. Od razu udałam się do oddziału, złożyłam reklamacje. Pani poinformowała mnie, że w piątek sprawa napewno nie zostanie załatwiona, bo przed weekendem. Zostałam bez środków przez cały weekend. Dzisiaj dzwoniąc na infolinię , aby sprawdzić status reklamacji słyszę, że macie czas do 08.03. Taka sytuacja jest dla mnie niewyobrażalna. Bankomat wciągnął moje pieniądze, nie zaksięgował ich na rachunku, a od banku otrzymuje informacje, że macie czas ? Jestem zszokowana tym w jaki sposób traktujecie klientów oraz tym w jaki sposób obracacie ich pieniędzmi.

alusia340
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
04-03-2019
Wiadomość 95 z 125 (7 144 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Przekazałam Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że uda się ją szybko wyjaśnić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 96 z 125 (7 141 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Nadal nic w mojej sprawie nie zrobiono, jestem od piątku bez pieniędzy..... myślę że nie wymaga to komentarza.

Odpowiedz
0 Lajków
alusia340
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
04-03-2019
Wiadomość 97 z 125 (7 036 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@alusia340 Przepraszamy Cię za tak długie rozpatrywanie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona. Proszę, daj nam znać czy wszystko jest już w porządku. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 98 z 125 (7 027 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dnia 16.03.2019 we wpłatomacie ING w Kędzierzynie-Koźlu na ul. Piastowskiej wciągnęło mi 6800 zł. Zgłosiłam sprawę na infolinii i obiecano mi wpływ środków na konto 18 lub 19 marca. Wczoraj zadzwoniłam z ponagleniem to Pani poinformowała mnie, że ponagliła prośbę o rozpatrzenie reklamacji i prawdopodobnie tego samego dnia otrzymam środki. Kiedy dzisiaj zadzwoniłam, ponieważ środki nie wpłynęły, otrzymałam informację, że nie mogą na razie rozpatrzyć reklamacji, gdyż nie wiadomo kiedy nastąpi przeliczenie urządzenia i pierwotny termin rozpatrzenia reklamacji (23.03) zostanie wydłużony. Jak długo może się to ciągnąć? Reklamacja nr 008291/032019.
Odpowiedz
0 Lajków
sandra2410
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
21-03-2019
Wiadomość 99 z 125 (6 713 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

sandra2410, dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki. Mam nadzieję, że uda się szybko ją wyjaśnić.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 100 z 125 (6 702 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy