10-07-2019 09:13
10-07-2019 09:21
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Czy możesz podać nam numer swojej reklamacji? Przekażemy sprawę do odpowiedniego zespołu.
10-07-2019 09:24
10-07-2019 09:32
Staram się tylko pomóc. Przekazałam już informację o Twoim zgłoszeniu. Mam nadzieję, że uda się je szybko wyjaśnić.
10-07-2019 09:34
10-07-2019 13:50
Otrzymałam zgłoszenie, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Sprawdź proszę folder Wiadomości w Moim ING.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |