Odpowiedz

Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

Wysłaliśmy do Ciebie coś, czego nie rozumiesz? Uważasz, że coś jest napisane za trudnym językiem? Daj nam znać w tym wątku. Cały czas staramy się upraszczać naszą komunikację.

Zespół_ING
Administrator
Administrator icon
504
394
30-10-2015
Wiadomość 1 z 33 (201 954 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Przypomina mi się pewna prezentacja na ten temat. W tajemniczeni może pamiętają słynny napis na moście ze slajdów Emotikon: Mrugający

Swoista kwintesencja upraszczania języka w piśmie. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 33 (197 336 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Dobry pomysł.

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 3 z 33 (166 427 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

 

Cześć! Mam na imię Karolina i jestem specjalistką językową w ING. Staramy się upraszczać komunikację w banku. Bardzo nam zależy, aby wszystkie komunikaty, które wpadają w nasze ręce, wychodziły do Was już proste i zrozumiałe Emotikon: Mrugający  A jeśli wysłaliśmy Wam tekst, który jest napisany zbyt trudnym językiem - prześlijcie go na naszą skrzynkę: poprostu@ingbank.pl. Spróbujemy go uprościć.
 
O samej idei prostego pisania możecie przeczytać na blogu Społeczności ING.
 
Jeśli masz pytania, napisz – chętnie Ci odpowiem Emotikon: Szczęśliwy
  

 

 

KarolinaŻ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
6
8
14-02-2017
Wiadomość 4 z 33 (166 275 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Cześć, jestem Marcin i, tak jak Karolina, jestem specjalistą językowym w ING Emotikon: Szczęśliwy Będę tu zaglądał i odpowiadał na Wasze komentarze.

Jeżeli macie pytania o naszą komunikację czy o ideę prostego języka – napiszcie. Jeżeli dostaliście od nas pismo lub wiadomość w Moim ING, która jest napisana zbyt trudnym językiem, dajcie nam znać. Zajmiemy się tym Emotikon: Mrugający

MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 5 z 33 (166 269 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

Drodzy specjaliści językowi,

to mój pierwszy kontakt z tym forum i już po napisaniu pierwszej wiadomości, otrzymałem jakże czytelne powiadominie "Udało Ci się zdobyć badż 1 odpowiedź! ‎07-03-2017 11:10".  Pomijam ogólną treść tego powiadomienia... proszę się skupić na słówku "badż". Z wykształcenia polonistą nie jestem, dlatego postawnowiłem posłużyć się jednym ze słowników języka polskiego i chyba nikogo nie zdziwi fakt, iż takie słowo nie istnieje. Najprawdopodobniej jest to nieudalne tłumaczenie angielskiego słowa "badge", które należy rozumieć jako "odznaka". Warto to poprawić...

irhabi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 6 z 33 (166 192 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@bamel po co takie odbieganie od tematu i robienie bałaganu na Forum?

W sprawie oddziałów jest specjalny wątek

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Oddziały-bankomaty-wpłatomaty/bd-p/Oddzialy-bankomaty-wplatomaty

tam wpisuj swoje uwagi do oddziału.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 33 (166 136 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@irhabi Z badżami jest trochę jak z like’ami. Niby wyraz pochodzi z angielskiego, a już został wchłonięty przez polszczyznę. Występuje nawet w słowniku. Dlatego u nas od dawna są lajki, a za nimi idą badże. Badże to oczywiście zapis fonetyczny wyrazu „badge” – odznaka. Są to osiągnięcia, kolejne stopnie zaawansowania na naszym forum. 

Postanowiliśmy z dystansem podejść do korpomowy i trochę ją spolszczyć Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 8 z 33 (166 060 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Dziękuję Pani za te uwagi. Bardzo mi przykro, że została Pani tak potraktowana. Prosty język idzie w parze z uprzejmością i podstawami savouir viver'u. Dlatego zgłoszę Pani uwagę do naszych koleżanek i kolegów, którzy zajmują się głosami klienta. Na pewno zajmą się tą sprawą i poproszą o wyjaśnienie. Pozdrawiam Panią serdecznie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaŻ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
6
8
14-02-2017
Wiadomość 9 z 33 (166 061 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Panie Marcinie,

Nie wszyscy Państwa klienci są pracownikami korporacji. Myślę, że wręcz Ci do których kieruje Pan tego typu zwroty, znajdują sie w mniejszości. Wyglada więc na to, że akcja "Po prostu" mija sie z celem.

Odpowiedz
0 Lajków
irhabi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 10 z 33 (137 053 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a

...

18-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy