Odpowiedz

Usunięte konto

Trzeba poprawić obsługę usuniętych kont Emotikon: Szczęśliwy

 

 

 

arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (12 530 wyświetleń)

Re: Usunięte konto

Dzięki za czujność, pracujemy nad usprawnieniem tej obsługi Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
227
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (12 133 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat wciągnął pieniądze

Cześć wszystkim,

 

Niestety w zeszły czwartek wpłatomat planetcash wciągnął mi 15200zł Emotikon: Smutny

 

Od razu zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem reklamację. Pan powiedział że sprawa najpewnie zostanie wyjaśniona w

...

19-03-2024
Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.

19-03-2024
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Bo to nie jest natywna aplikacja, to tylko lekko zmodyfikowany widok strony mobilnej umieszczony w „aplikacji”.

19-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy