02-06-2018 16:31
Cześć
Od kilku dnie nie mogę się zalogować do społeczności.
Problem występuje na najnowszej wersji Firefox na Windows 10 (wszystko aktualne do najnowszych wersji i do najnowszych poprawek)
Błąd w załączeniu
Wyskakuje mi po wyborze "zaloguj się"
03-06-2018 17:00
Faktycznie, mogą występować utrudnienia związane z logowaniem na tej przeglądarce. Pracujemy nad tym, żeby je usunąć. Przepraszamy za utrudnienia.
03-06-2018 18:30
Jako uzupełnienie dodam, że nie zawsze wyskakuje w/w błąd i nie wiem od czego to zależy.
04-06-2018 19:58
Naprawiliśmy to. Kłopot z logowaniem, nie powinien już występować
06-06-2018 22:23
Niestety ale nadal występuje.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024