13-03-2018 07:57
14-03-2018 08:09
@Konto usunięte Czy możesz nam podać więcej szczegółów? Co masz na myśli, pisząc o automatycznym logowaniu?
14-03-2018 08:48
14-03-2018 11:27
Prosimy, sprawdź jakie masz zainstalowane programy/ aplikacje.
14-03-2018 11:34
14-03-2018 13:35
Prosimy, napisz nam, wyłączenie czego nie działa? W naszej bankowości internetowej nie ma opcji automatycznego logowania. Chcielibyśmy pomóc, dlatego dopytujemy, w jaki sposób to włączyłeś.
14-03-2018 13:42
14-03-2018 15:25
15-03-2018 11:48
Po wybraniu tej opcji, wyloguj się ze społeczności, używając opcji "wyloguj" w prawym górnym rogu ekranu i zamknij przeglądarkę. Następnie spróbuj zalogować się ponownie. Daj nam znać, jeśli to nie pomoże.
15-03-2018 17:05
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024