14-11-2016 13:42
Witam,
Złożyłam wniosek o pożyczkę konsolidacyjną, została mi ona przyznana kiedy chce dokończyć wniosek, wyskakuje mi komunikat "Nie można pobrać wniosków" jest jakiś problem ze stroną?
14-11-2016 14:48 | Edytowano: 14-11-2016 14:48
@JustynaG Chciałbym odpowiedzieć co może być powodem tego błędu, natomiast poprzez forum nie mam możliwości weryfikacji danych w naszym systemie. Skontaktuj się z nami poprzez bankowość elektroniczną lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69 / 801 222 222. Po krótkiej weryfikacji Twojej tożsamośc nasi doradcy sprawdzą to.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |