28-09-2018 12:08
29-09-2018 12:18
Limit zamykamy na kwotę, którą miałaś przyznaną do swojego konta. Jeżeli w ramach tego limitu, korzystałaś z 470 zł, każdy wpływ na konto powodował jego spłatę. Po spłacie wykorzystanej kwoty, mogłaś zamknąć swój limit. Jeżeli wnioskowałaś o limit 1 000 zł, po jego zamknięciu, taką kwotę odejmujemy od Twojego konta.
Jeżeli chciałabyś sprawdzić informację o limicie, skontaktuj się proszę z nami:
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości lub czat,
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- w oddziale.
25-12-2018 14:01
26-12-2018 14:10
@Iwka w opisanej sytuacji proszę, abyś podeszła do dowolnego oddziału banku z posiadaną umową. Na podstawie tej umowy postaramy się przywrócić limit. Możesz też skontaktować się z nami na specjalnej infolinii, gdzie możemy rozłożyć to zadłużenie na raty.
Infolinia restrukturyzacji:
+48 32 357 00 76
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 18:00
26-12-2018 15:08
26-12-2018 15:11
@Iwkan nasze oddziały jutro czynne są normalnie. Infolinia restrukturyzacji jest dzisiaj nieczynna - mamy święto
Zapraszam Cię jutro do oddziału. Też jestem dobrej myśli.
26-12-2018 16:02
28-12-2018 16:36
22-01-2023 18:34
23-01-2023 18:25
@Malami04 Przez Społeczność ING nie mamy dostępu do danych w systemie bankowym. Możemy to dla Ciebie dokładnie sprawdzić i wyjaśnić. W tym celu napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |