18-07-2019 12:48
19-07-2019 13:18
Chciałbym Ci pomóc, natomiast przez naszą społeczność nie mogę tego dla Ciebie zweryfikować. Proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub możesz do nas wysłać zgłoszenie wraz ze zrzutem ekranu przez wiadomość w swojej bankowości internetowej. Nasi specjaliści to dla Ciebie wyjaśnią.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |