10-05-2017 08:58
Witam serdecznie
Iż siedzę w pracy nie mogę zadzwonić na infolinię, więc mam nadzieję że tu dostanę odpowiedź. Mianowicie każdego 10-tego dnia miesiąca mam spłatę kredytu, wchodzę dziś na konto pieniądze pobrano ale wyskakuje komunikat :
BLOKADA NA PŁATNOŚĆ KREDYTU
Blokada - założenie
Pieniądze na koncie są więc to mnie zdziwiło bardzo, mam nadzieję że w zakłądce "kredyty" ta kwota którą pobrano mi z konta do końca dnia się zmieni .
Pozdrawiam.
10-05-2017 10:04
Raty księgujemy w godzinach późno popołudniowych lub wieczornych. Zachęcam do sprawdzenia dziś wieczorem lub jutro.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |