11-12-2017 15:20
11-12-2017 15:28
JakPaw obecnie procesy kredytowe nie są dostępne. Nasi informatycy pracują już nad przywróceniem tej funkcjonalności. Jednak nie znamy jeszcze dokładnej pory. Przepraszamy Cię za te utrudnienia.
15-12-2017 07:47
Zdaje się, że wnioski można już składać online.
16-12-2017 07:52
Powinno wszystko działać. Spróbuj złożyć wniosek ponownie. Jeśli będą u Ciebie nadal występowały utrudnienia, zadzwoń – 32/357 00 69. Sprawdzimy to.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |