20-03-2019 01:57
20-03-2019 20:00 | Edytowano: 20-03-2019 20:01
Gdy składasz wniosek kredytowy - rozpatrujemy go indywidualnie.
Każdorazowo sprawdzamy informacje w Biurze Informacji Kredytowej.
Wspominasz o zadłużeniu - będzie ono miało wpływ na decyzję kredytową.
Niezależnie od tego, czy złożysz wniosek internetowo, telefonicznie, w oddziale - kierujemy się tymi samymi zasadami.
Zachęcam Cię do złożenia wniosku - otrzymasz wtedy jednoznaczną informację
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |