Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Re: Nie można pobrać wniosku.

I taką samą odpowiedź słyszę od miesiąca wydaje mi się że wasi informatycy to nie dzieci z klas podstawowych i taki problem powinni rozwiązać szybko, a wy powinniście dbać o swoich klientów bo tak się składa że nie mam możliwości pojawienia się w oddziale banku.
Odpowiedz
0 Lajków
kot1991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-07-2018
Wiadomość 11 z 25 (9 577 wyświetleń)

Re: Problem z wnioskiem o kredyt

Właściwe to próbowałem również przez inną przeglądarkę, przez aplikacje na telefonie oraz na innym laptopie. Wszędzie był ten sam problem. Po niecałych dwóch dniach problem zniknął.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 12 z 25 (9 839 wyświetleń)

Re: Problem z wnioskiem o kredyt

Cieszę się, że wszystko już działa prawidłowo. Możliwe, że mieliśmy chwilowe problemy techniczne. Przepraszam za kłopoty związane z wypełnieniem wniosku kredytowego.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 13 z 25 (9 766 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

witam

mam podobny problem na MojeING w profilu firmowym

Nie udało sie pobrać danych 

Kod błędu: 000012

 

Odpowiedz
0 Lajków
adamm
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-11-2018
Wiadomość 14 z 25 (10 218 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

@adamm Abyśmy mogli sprawdzić przyczynę kodu błędu proszę napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub napisz do nas wiadomość. Tutaj nie jesteś wstanie sprawdzić złożonego wniosku oraz Twojej bankowości.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 25 (10 182 wyświetleń)

Wniosek o kredyt

Chciałem zgłosić że nie mogę dokończyć wypełniania wniosku, pojawia się komunikat: "Nie udało się pobrać danych"

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 16 z 25 (6 036 wyświetleń)

Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Od wczoraj nie mogę dokończyć wniosku o kredyt, gdy chcę zakończyć drugi etap: "Nie udało się pobrać danych".

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 17 z 25 (6 001 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Proszę spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia. Jeżeli nadal będziesz miał ten sam komunikat, to proszę Cię o kontakt z nami przez czata w Moim ING (w bankowości przez komputer) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 0:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00 lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy będziemy mogli sprawdzić Twój wniosek.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (5 997 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Zrobiłem kilka czynności: inna przeglądarka, wyczyszczenie historii, ciasteczek, logowanie z telefonu (pierwszy raz w życiu) a na koniec poprosiłem siostrę by ona na swoim telefonie zalogowała się na swoje konto, przez aplikację, złożyła wniosek i spróbowała przejść etap 2, w tym samym miejscu wyskoczył jej ten sam komunikat: "Nie udało się pobrać danych".

Także wina leży po waszej stronie.

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 19 z 25 (5 970 wyświetleń)

Re: Re.: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Czy problem zostanie rozwiązany czy może mam zmienić bank?

Odpowiedz
0 Lajków
Michal86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
07-01-2019
Wiadomość 20 z 25 (5 952 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy