27-07-2018 11:37
27-07-2018 22:54
28-07-2018 19:12
Cieszę się, że wszystko już działa prawidłowo. Możliwe, że mieliśmy chwilowe problemy techniczne. Przepraszam za kłopoty związane z wypełnieniem wniosku kredytowego.
14-11-2018 15:29
witam
mam podobny problem na MojeING w profilu firmowym
Nie udało sie pobrać danych
Kod błędu: 000012
14-11-2018 19:34
@adamm Abyśmy mogli sprawdzić przyczynę kodu błędu proszę napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING lub napisz do nas wiadomość. Tutaj nie jesteś wstanie sprawdzić złożonego wniosku oraz Twojej bankowości.
04-06-2019 19:09
Chciałem zgłosić że nie mogę dokończyć wypełniania wniosku, pojawia się komunikat: "Nie udało się pobrać danych"
05-06-2019 06:38
Od wczoraj nie mogę dokończyć wniosku o kredyt, gdy chcę zakończyć drugi etap: "Nie udało się pobrać danych".
05-06-2019 06:52
Proszę spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia. Jeżeli nadal będziesz miał ten sam komunikat, to proszę Cię o kontakt z nami przez czata w Moim ING (w bankowości przez komputer) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 0:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00 lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy będziemy mogli sprawdzić Twój wniosek.
05-06-2019 18:29
Zrobiłem kilka czynności: inna przeglądarka, wyczyszczenie historii, ciasteczek, logowanie z telefonu (pierwszy raz w życiu) a na koniec poprosiłem siostrę by ona na swoim telefonie zalogowała się na swoje konto, przez aplikację, złożyła wniosek i spróbowała przejść etap 2, w tym samym miejscu wyskoczył jej ten sam komunikat: "Nie udało się pobrać danych".
Także wina leży po waszej stronie.
06-06-2019 11:58
Czy problem zostanie rozwiązany czy może mam zmienić bank?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |