Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Witam serdecznie.

Błąd

Nie udało się pobrać danych

Kod błędu: 0000112

 

Problem na wielu przeglądarkach oraz w aplikacji mobilnej

gingerbinger
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
20-11-2017
Wiadomość 1 z 25 (49 013 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

[ Edytowane ]

Występują problemy z procesowaniem wniosków kredytowych w bankowości internetowej. Otrzymaliśmy informację z działu technicznego, że funkcjonalność udostępnimy w dniu dzisiejszym. 


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 25 (48 909 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Podobnie było z wnioskiem o założenie OKO Bonus. Dopiero dziś udało się sfinalizować sprawę.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 25 (48 856 wyświetleń)

Wniosek o pożyczke pienięzną- Kod błędu 0000112

Nie mogę wejść we wniosek pożyczki pieniężnej, gdy wchodzę w kredyty i pożyczki następnie wnioski wyświetla się ,,Nie udało się pobrać danych,, a pod spodem Przejdź do wniosku-klikam to i

Nie udało się pobrać danych

Kod błędu: 0000112

Odpowiedz
0 Lajków
hero512
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-12-2017
Wiadomość 4 z 25 (48 491 wyświetleń)

Re.: Wniosek o pożyczke pienięzną- Kod błędu 0000112

Sprawę najlepiej zgłosić bezpośrednio do Banku z systemu Moje ING.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 25 (48 483 wyświetleń)

Re: Wniosek o pożyczke pienięzną- Kod błędu 0000112

Jeżeli dalej nie możesz kontynuować składania wniosku o pożyczkę, skontaktuj się z nami, proszę:

 

  • przez Moje ING: Wiadomości - Napisz wiadomość,
  • z naszą infolinią: 32 357 00 69.

Sprawdzimy, co jest powodem takiej sytuacji. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 6 z 25 (48 415 wyświetleń)

Problem z wnioskiem o kredyt

Witam, mam problem z wnioskiem o kredyt, przy dodawaniu dochodu nie rozwija się lista z wyborem branży, przez co nie mogę dokończyć procesu.
Odpowiedz
0 Lajków
Wik3b
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
19-07-2018
Wiadomość 7 z 25 (48 768 wyświetleń)

Re: Problem z wnioskiem o kredyt

Proszę, spróbuj złożyć wniosek  przez inne urządzenie lub inną przeglądarkę internetową. Jeżeli nadal będzie ten błąd, to napisz do nas przez Moje ING, zadzwoń 32 357 00 69 lub podejdź do oddziału. Specjalista zgłosi ten błąd do sprawdzenia.

Wniosek kredytowy możesz również złożyć telefonicznie lub w naszym oddziale.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
628
119
04-09-2015
Wiadomość 8 z 25 (48 681 wyświetleń)

Nie można pobrać wniosku.

Witam, mam problem z którym męczę się już od ponad miesiąca.

Przy składaniu wniosku o kredyt zamiast pojawienia się suwaków wyskakuje komunikat "Nie można pobrać wniosków" dzieje się to na każdym urządzeniu na którym próbuje złożyć wniosek.

Dodam, że sprawę zgłaszałem do Działu Reklamacji ale tam co chwile przysyłają wiadomość

"...nasi informatycy pracują nad rozwiązaniem. Przykro mi, ale nie znam terminu usunięcia usterki.

W każdej chwili może Pan złożyć wniosek w oddziale lub przez telefon..."

 

Myślę, że rozwiążecie problem przed końcem świata.

Dziękuje Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
kot1991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-07-2018
Wiadomość 9 z 25 (42 825 wyświetleń)

Re: Nie można pobrać wniosku.

Wszelkie błędy staramy się możliwie jak najszybciej wyprowadzać. Trudno mi powiedzieć, kiedy wniosek kredytowy będzie dostępny w Moim ING. Jeżeli zależy Ci na czasie, to możesz wygodnie złożyć wniosek również telefonicznie 32 357 00 69 lub w oddziale.

Przepraszam Cię za te utrudnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
628
119
04-09-2015
Wiadomość 10 z 25 (42 791 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy