20-11-2017 08:59
Witam serdecznie.
Błąd
Nie udało się pobrać danych
Kod błędu: 0000112
Problem na wielu przeglądarkach oraz w aplikacji mobilnej
21-11-2017 11:37 – ostatnio edytowany 15-12-2017 18:31 przez IlonaU
Występują problemy z procesowaniem wniosków kredytowych w bankowości internetowej. Otrzymaliśmy informację z działu technicznego, że funkcjonalność udostępnimy w dniu dzisiejszym.
22-11-2017 15:25
21-12-2017 08:27
Nie mogę wejść we wniosek pożyczki pieniężnej, gdy wchodzę w kredyty i pożyczki następnie wnioski wyświetla się ,,Nie udało się pobrać danych,, a pod spodem Przejdź do wniosku-klikam to i
Nie udało się pobrać danych
Kod błędu: 0000112
21-12-2017 09:17
Sprawę najlepiej zgłosić bezpośrednio do Banku z systemu Moje ING.
22-12-2017 09:30
Jeżeli dalej nie możesz kontynuować składania wniosku o pożyczkę, skontaktuj się z nami, proszę:
Sprawdzimy, co jest powodem takiej sytuacji.
19-07-2018 08:35
20-07-2018 08:26
Proszę, spróbuj złożyć wniosek przez inne urządzenie lub inną przeglądarkę internetową. Jeżeli nadal będzie ten błąd, to napisz do nas przez Moje ING, zadzwoń 32 357 00 69 lub podejdź do oddziału. Specjalista zgłosi ten błąd do sprawdzenia.
Wniosek kredytowy możesz również złożyć telefonicznie lub w naszym oddziale.
26-07-2018 11:30
Witam, mam problem z którym męczę się już od ponad miesiąca.
Przy składaniu wniosku o kredyt zamiast pojawienia się suwaków wyskakuje komunikat "Nie można pobrać wniosków" dzieje się to na każdym urządzeniu na którym próbuje złożyć wniosek.
Dodam, że sprawę zgłaszałem do Działu Reklamacji ale tam co chwile przysyłają wiadomość
"...nasi informatycy pracują nad rozwiązaniem. Przykro mi, ale nie znam terminu usunięcia usterki.
W każdej chwili może Pan złożyć wniosek w oddziale lub przez telefon..."
Myślę, że rozwiążecie problem przed końcem świata.
Dziękuje
27-07-2018 11:26
Wszelkie błędy staramy się możliwie jak najszybciej wyprowadzać. Trudno mi powiedzieć, kiedy wniosek kredytowy będzie dostępny w Moim ING. Jeżeli zależy Ci na czasie, to możesz wygodnie złożyć wniosek również telefonicznie 32 357 00 69 lub w oddziale.
Przepraszam Cię za te utrudnienia.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |