07-07-2019 20:35
08-07-2019 20:18
Standardowo pieniądze na koncie udostępniamy od razu po akceptacji umowy. Maksymalnie udostępnimy je do 48 godzin. Jeśli dalej nie masz pieniędzy na swoim koncie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Ikonę czata znajdziesz na dole po prawej stronie. Nasz specjalista sprawdzi, to w systemie i postaramy się szybko udostępnić pieniądze na Twoim koncie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |