Odpowiedz

Kredyt gotówkowy

Witam, dnia 31.07.18r złożyłem w placówce ing wniosek o kredyt gotówkowy (z aplikacji mobilnej) dostałem wiadomość, że w ciągu 24h dostanę odpowiedź zwrotną z podjętą decyzją. Dostałem decyzję negatywną, bez podania przyczyny. Mógłby ktoś wyjaśnić mi to? Aktualne zobowiązania jakie mam to

165zł miesięcznie w Alior Bank (sprzęt na raty)

155zł miesięcznie w Santader (sprzęt na raty, spłacanie zaczynam dopiero od listopada)

Na tą chwilę łączna kwota to 5,5 tysiąca złotych, wynagrodzenie jakie mam to 2700zł na rękę oraz umowę na czas nieokreślony od marca tego roku.

Jest szansa zeby na infolinii powiedzieli mi, czemu taka, a nie inna decyzja?

Odpowiedz
0 Lajków
Radek3345
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 567 wyświetleń)

Re: Kredyt gotówkowy

[ Edytowane ]

Decyzję kredytową podejmujemy na podstawie kompleksowej analizy formalno-prawnej.
Wpływ na nią ma wiele czynników, między innymi:

  • status mieszkaniowy,
  • zatrudnienie,
  • ilość osób na utrzymaniu,
  • dochód.

Wpływ na nią mają również zobowiązania kredytowe (aktualne i spłacone). Każdorazowo sprawdzamy Informacje w Biurze Informacji Kredytowej.
Możesz skontaktować się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową – na dole strony opcja: Czat.

Możesz też podejść w tej sprawie do dowolnego oddziału banku. Niezależnie od formy kontaktu, jaką wybierzesz - specjalista sprawdzi decyzję kredytową i jej szczegóły.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 520 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy