06-12-2016 23:31
Witam.
Znaczne od tego, ze jestem wieloletnim klientem Banku ING. Niestety przez głupotę i trudna sytuacje w przeszłości zostałem wpisany do BIK. Teraz, gdy sytuacja powoli się poprawia a zadluzenie zostało spłacone, pojawiła się potrzeba większej gotówki. Niestety wniosek został odrzucony przez system z powodu złej historii kredytowej. Mam umowę na czas nieokreślony, regularne wpływy na konto. Niestety bank który wpisał mnie do BIK nie chce mnie z tej bazy usunąć mimo spłaty całości zadłużenia. Nie chca tez wydać zaświadczenia o spłacie długu. Mam tylko potwierdzenie wpłaty na swój stary rachunek wymaganej kwoty. I moje pytanie brzmi: czy z tym potwierdzeniem wpłaty jest jakakolwiek szansa na ominięcie przez system raportu z BIK?
07-12-2016 23:36
Podczas składania wniosku kredytowego sprawdzana jest zdolność kredytowa oraz informacje w BIK.
08-12-2016 10:43
Dzięki za informacje, tyle sam wiem. Pytanie dotyczyło tego, czy z potwierdzeniem wpłaty kwoty zadłużenia na konto są jakiekolwiek szanse na ominięcie weryfikacji w BIK, a nie czy przy wniosku jest weryfikacja.
09-12-2016 10:44
Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Każdy wniosek kredytowy podlega naszej analizie. Dodatkowo zawsze wysyłamy zaytanie do BIK-u.
10-05-2017 23:24
Niezgodzę się z Panią ponieważ moja siostra otrzymała kredyt od Państwa i to nie jeden a dwa i nie analizowaliście Państwo baz wogóle tylko bardzo mi zastanawia jedno czy każdemu Pańi recytuje ten tekst bo dział analiz kredytowych Pani tak kazał czy jest to czym innym podyktowane
11-05-2017 23:24
Ciężko mi się odnieść do tego o czym piszesz. Każdy wniosek kredytowy składany przez naszych klientów rozpatrywany jest w oparciu o analizę danych w Biurze Informacji Kredytowych (BIK).
12-05-2017 11:26
Każdy bank dokonuje weryfikacji wniosku kredytowego z historią wnioskodawcy w BIK.
Pytanie w przypadku, o którym pisze @K_2 jak wygląda "historia" w BIK tej osoby.
Zdarzają sie przypadki, że informacje są nie pełne i bywa, że kredyty z przeszłości nie pojawia sie w raporcie.
Tak mogło być w tym przypadku i udało się.
Mimo to nie ma opcji, żeby bank nie sprawdził klienta.
Zresztą informacja który bank i kiedy weryfikował dane można sprawdzić.
BIK ma też stosowane powiadomienia i raporty dla osób fizycznych.
18-05-2017 09:15 | Edytowano: 18-05-2017 09:16
Znam przypadek w którym klientka miała poważny upadek finansowy i masę egzekucji. Miała bardzo zły bik i historie egzekucyjna o której bank wiedział. Sytuacje finalnie naprostowała na zero i po 6 miesiącach od spłaty swoich zobowiązań zaczęły już spływać do niej oferty.
Tak wiec nie ma tragedii. Potrzebny jest czas ale i stabilna forma zatrudnienia.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |