10-04-2018 16:18
10-04-2018 17:30
11-04-2018 08:53
Jeżeli zobowiązanie zostało sprzedane powinieneś kontaktować się z nowym wierzycielem. W sytuacji, jeśli jest to zobowiązanie tylko w obsłudze firmy zewnętrznej, prosimy o kontakt pod numerem 32/357007. Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc.
08-05-2018 14:05
09-05-2018 08:16
Przepraszam Cię za pomyłkę w numerze. Brakuje jednej cyfry. Powinno być 32 357 00 72 (infolinia jest dostępna od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku).
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |