10-04-2018 16:18
10-04-2018 17:30
11-04-2018 08:53
Jeżeli zobowiązanie zostało sprzedane powinieneś kontaktować się z nowym wierzycielem. W sytuacji, jeśli jest to zobowiązanie tylko w obsłudze firmy zewnętrznej, prosimy o kontakt pod numerem 32/357007. Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc.
08-05-2018 14:05
09-05-2018 08:16
Przepraszam Cię za pomyłkę w numerze. Brakuje jednej cyfry. Powinno być 32 357 00 72 (infolinia jest dostępna od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku).
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |