Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Witam serdecznie,

 

Czy obecnie długość rozpatrywania wniosków o podwyższenie limitu w koncie osobistym uległ wydłużeniu?

Złożyłem wniosek poprzed starą wersję systemu bankowości elektronicznej w dniu 13.12.2017 i zgodnie z informacją zwrotną, decyzja miała nastąpić w ciągu dwóch dni roboczych. Dziś biegnie trzeci i w dalszym ciągu nie mam odpowiedzi zwrotnej. Bardzo proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie.

 

Pozdrawiam, TresorBerlin

Odpowiedz
0 Lajków
TresorBerlin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-12-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 849 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Aby sprawdzić Twój wniosek prosimy o kontakt z nami przez telefon. Jesteśmy dostępni przez całą dobę pod numerem +48 32 357 00 69/ 801 222 222.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
774
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 798 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Szanowna Pani,

 

Oczywiście, że dzwoniłem na infolinię, jednak tam nie potrafili mi wskazać przyczyny przedłużenia terminu, jak i etapu, na którym znajduje się wniosek (poza tym, co mogłem przeczytać w bankowości elektronicznej). Dziś, po czterech dniach, otrzymałem decyzję.

 

Temat do zamknięcia.

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
TresorBerlin
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
18-12-2017
Wiadomość 3 z 5 (4 768 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

Witam a ja dostałam taka wiadomość
Pani Elżbieto,
przepraszamy, z powodów technicznych elektroniczny wniosek o podwyższenie Pani limitu zadłużenia w koncie jest niedostępny. To mi przyszło po 4 dniach.
Odpowiedz
0 Lajków
elson1988
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-02-2018
Wiadomość 4 z 5 (3 954 wyświetleń)

Re: Długość rozpatrywania wniosku o zmianę limitu

elson1988, w tej sytuacji możesz złożyć wniosek o podwyższenie limitu zadłużenia w dowolnym oddziale banku. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub wyślij w tym temacie do nas wiadomość w Moim ING. Wyjaśnimy dla Ciebie, dlaczego nie możesz zawnioksować przez bankowość internetową. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy