18-12-2017 12:49
Witam serdecznie,
Czy obecnie długość rozpatrywania wniosków o podwyższenie limitu w koncie osobistym uległ wydłużeniu?
Złożyłem wniosek poprzed starą wersję systemu bankowości elektronicznej w dniu 13.12.2017 i zgodnie z informacją zwrotną, decyzja miała nastąpić w ciągu dwóch dni roboczych. Dziś biegnie trzeci i w dalszym ciągu nie mam odpowiedzi zwrotnej. Bardzo proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie.
Pozdrawiam, TresorBerlin
19-12-2017 12:34
Aby sprawdzić Twój wniosek prosimy o kontakt z nami przez telefon. Jesteśmy dostępni przez całą dobę pod numerem +48 32 357 00 69/ 801 222 222.
19-12-2017 18:54
Szanowna Pani,
Oczywiście, że dzwoniłem na infolinię, jednak tam nie potrafili mi wskazać przyczyny przedłużenia terminu, jak i etapu, na którym znajduje się wniosek (poza tym, co mogłem przeczytać w bankowości elektronicznej). Dziś, po czterech dniach, otrzymałem decyzję.
Temat do zamknięcia.
Pozdrawiam.
27-02-2018 09:37
28-02-2018 09:55
elson1988, w tej sytuacji możesz złożyć wniosek o podwyższenie limitu zadłużenia w dowolnym oddziale banku. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (32) 357 00 69 lub wyślij w tym temacie do nas wiadomość w Moim ING. Wyjaśnimy dla Ciebie, dlaczego nie możesz zawnioksować przez bankowość internetową.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |