Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Brak możliwości złożenia wniosku

Witam, w październiku ubiegłego roku próbowałam złożyć wniosek o pożyczkę, jednak decyzja była negatywna, a po tym została zablokowana mi możliwość składania wniosków, tak jest do tej pory. Dostaję wynagrodzenie na rachunek(dodam, że dostawałam je jeszcze na kilka miesięcy przed złożeniem wniosku) , posiadam konto bieżące, oszczędności, trochę inwestycji, korzystam z większości produktów. Pisałam już kilkukrotnie do centrali, w celu rozwiązania problemu, bądź jakichkolwiek informacji, jak długo nie będę miała możliwości zawnioskowania o pożyczkę - 4 razy dostałam tą samą odpowiedź - na tą chwilę (chwila trwa od 5 miesięcy) nie możemy zaoferować P. pożyczki, może kiedyś zmienimy zdanie. Może ktoś miał podobną sytuację? Szkoda że, 'mój bank pierwszego wyboru' ma mnie w nosie. 

komunikat: Weryfikacja w wewnętrzynym zbiorze danych Banku zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim

 

Nie korzystałam wcześniej z pożyczek w ING, nie posiadam też zadłużeń. 

Odpowiedz
0 Lajków
bibi3000
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 12-02-2018
Wiadomość 1 z 2 (229 wyświetleń)
Highlighted

Re: Brak możliwości złożenia wniosku

Chciałbym pomóc, jednak przez forum nie mogę sprawdzić informacji w systemie bankowym. 

 

Sugeruję abyś złożyła reklamację:

  • przez Moje ING: Wiadomości - Napisz wiadomość,
  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • osobiście, w najbliższym oddziale.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Moderator
Moderator icon
Lajki: 127
Wpisy: 422
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (160 wyświetleń)