22-12-2016 08:50
Witam,
W niedzielę złożyłem na adres restrukturyzacja@ingbank.pl wniosek o restrukturyzację, dzisiaj mija czwarty dzień roboczy, a ja nadal oczekuję chociaż na informację o rozpoczęciu jego przetwarzania.
Czy jest jakiś czas w którym ingbank musi się ustosunkować do wniosku?
22-12-2016 13:28
Jeśli masz pytania dotyczące statusu wniosku to skontaktuj się proszę bezpośrednio z działem Monitoringu i Restrukturyzacji:
+ 48 32 357 00 76, godziny kontaktu: 8:00 do 18:00 (poniedziałek-piątek).
Każdy taki wniosek rozpatrywany jest indywidualnie.
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy
... 25-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |