13-05-2017 17:32
14-05-2017 15:39
Oferty przygotowujemy cyklicznie. Jeżeli nie widzisz oferty na głównym ekranie po zalogowaniu się do Moje ING i nie masz dostępnej opcji kontynuacji, możesz złożyć nowy wniosek. Wystarczy wejść w zakładkę Oferta ING/Kredyty i pożyczki/Pożyczka gotówkowa.
Skontaktuj się z nami:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69 lub,
- napisz wiadomość przez Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość.
Sprawdzimy co z wnioskiem, który złożyłaś.
Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.
28-03-2024Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.
28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |