Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Brak możliwości złożenia wniosku

Witam, w październiku ubiegłego roku próbowałam złożyć wniosek o pożyczkę, jednak decyzja była negatywna, a po tym została zablokowana mi możliwość składania wniosków, tak jest do tej pory. Dostaję wynagrodzenie na rachunek(dodam, że dostawałam je jeszcze na kilka miesięcy przed złożeniem wniosku) , posiadam konto bieżące, oszczędności, trochę inwestycji, korzystam z większości produktów. Pisałam już kilkukrotnie do centrali, w celu rozwiązania problemu, bądź jakichkolwiek informacji, jak długo nie będę miała możliwości zawnioskowania o pożyczkę - 4 razy dostałam tą samą odpowiedź - na tą chwilę (chwila trwa od 5 miesięcy) nie możemy zaoferować P. pożyczki, może kiedyś zmienimy zdanie. Może ktoś miał podobną sytuację? Szkoda że, 'mój bank pierwszego wyboru' ma mnie w nosie. 

komunikat: Weryfikacja w wewnętrzynym zbiorze danych Banku zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim

 

Nie korzystałam wcześniej z pożyczek w ING, nie posiadam też zadłużeń. 

Odpowiedz
0 Lajków
bibi3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-02-2018
Wiadomość 1 z 4 (12 895 wyświetleń)

Re: Brak możliwości złożenia wniosku

Chciałbym pomóc, jednak przez forum nie mogę sprawdzić informacji w systemie bankowym. 

 

Sugeruję abyś złożyła reklamację:

  • przez Moje ING: Wiadomości - Napisz wiadomość,
  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • osobiście, w najbliższym oddziale.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 826 wyświetleń)

Re: Brak możliwości złożenia wniosku

Witam, jak już napisałam składam reklamację przez Ming kilkukrotnie, odpowiedź zawsze ta sama - może kiedyś coś mi dacie. Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
bibi3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-02-2018
Wiadomość 3 z 4 (12 630 wyświetleń)

Re: Brak możliwości złożenia wniosku

Żeby powiedzieć coś więcej potrzebne jest trochę informacji, nawet tu, na forum

 

- twój wiek

- ile lat miesięcy przepracowałeś już u obecnego pracodawcy

- okres zatrudnienia oraz dochody

- ile wniosków kredytowych składałeś w ing lub w innych bankach (w tym i zeszłym roku)

- czy wpłata wynagrodzenia odbywa się na konto?

- kredyty w innych bankach?

- posiadasz produkty kredytowe w ing lub innym banku;?

- dzieci na utrzymaniu, inne zobowiązania?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (12 577 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy