12-02-2018 19:22
Witam, w październiku ubiegłego roku próbowałam złożyć wniosek o pożyczkę, jednak decyzja była negatywna, a po tym została zablokowana mi możliwość składania wniosków, tak jest do tej pory. Dostaję wynagrodzenie na rachunek(dodam, że dostawałam je jeszcze na kilka miesięcy przed złożeniem wniosku) , posiadam konto bieżące, oszczędności, trochę inwestycji, korzystam z większości produktów. Pisałam już kilkukrotnie do centrali, w celu rozwiązania problemu, bądź jakichkolwiek informacji, jak długo nie będę miała możliwości zawnioskowania o pożyczkę - 4 razy dostałam tą samą odpowiedź - na tą chwilę (chwila trwa od 5 miesięcy) nie możemy zaoferować P. pożyczki, może kiedyś zmienimy zdanie. Może ktoś miał podobną sytuację? Szkoda że, 'mój bank pierwszego wyboru' ma mnie w nosie.
komunikat: Weryfikacja w wewnętrzynym zbiorze danych Banku zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim
Nie korzystałam wcześniej z pożyczek w ING, nie posiadam też zadłużeń.
13-02-2018 20:20
Chciałbym pomóc, jednak przez forum nie mogę sprawdzić informacji w systemie bankowym.
Sugeruję abyś złożyła reklamację:
28-02-2018 10:07
02-03-2018 06:29
Żeby powiedzieć coś więcej potrzebne jest trochę informacji, nawet tu, na forum
- twój wiek
- ile lat miesięcy przepracowałeś już u obecnego pracodawcy
- okres zatrudnienia oraz dochody
- ile wniosków kredytowych składałeś w ing lub w innych bankach (w tym i zeszłym roku)
- czy wpłata wynagrodzenia odbywa się na konto?
- kredyty w innych bankach?
- posiadasz produkty kredytowe w ing lub innym banku;?
- dzieci na utrzymaniu, inne zobowiązania?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |