06-04-2017 07:09
Witam,
W połowie marca dostarczyłem zaświadczenie o dochodach na druku pracodawcy - zostało odrzucone pomimo, że zawierało wszystkie potrzebne dane. 30.03.2017 dostarczyłem kolejne zaświadczenie na druku firmowym ING otrzymanym od doradcy, co ważne jest to druk pdf ING opisany jako "ważny od 06.03.2017" wydrukowany obustronnie na jednej fizycznej kartce. Jedynie na stronie nr 2 (czyli rewersie kartki) znajdują się pozycje na pieczęć pracodawcy i podpis osoby uprawnionej. Proszę sobie wyobrazić moje zdumienie, gdy dowiedziałem się wczoraj (05.04.2017) , że zaświadczenie zostało odrzucone, ponieważ brakuje podpisu i pieczęci pracodawcy również na 1 stronie. Przypomnę chodzi o jedną fizyczną kartkę, a Państwo otrzymali oryginał, a nie skan! Doradca kredytowy twierdzi, że Państwa koordynator z Katowic dla DM Notus nie jest w stanie pomóc. Koordynator wskazuje przy tym na nowy druk zaświadczenia, który ma wersję ...przepraszam, informatyk ING nie numerował wersji, a jedynie dodał informację "druk ważny od 06.03.2017", czyli od tego samego dnia, co druk dostarczony przeze mnie.
Wkrótce mija termin ważności promesy, pracuję w dużej korporacji, w której wystawienie nowego zaświadczenia jest scentralizowane i trwa ok. 5 dni roboczych.
Dodam, że kredyt jest bardzo dobrze zabezpieczony i opiewa na sumę ok. 800k. Otrzymali Państwo ode mnie wszystkie potrzebne dokumenty, od zaświadczeń z ZUS za 2016, poprzez zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o dochodach za 2015 i 2016, wyciągi z kont, operat szacunkowy i pozostałe istotne dokumenty.
Mogę przesłać numer wniosku kredytowego. Czy są Państwo w stanie pomóc?
06-04-2017 15:36
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Niestety przez forum nie jesteśmy w stanie sprawdzić wniosku.Prosimy skontaktować się z doradcą u którego dokumenty były złożone.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024